Nieuw

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Seraphia

Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-17 23:14

Echt nieuw is mijn account niet, het is immers geregistreerd op 07-05-14. :D
Maar ik heb mij eigenlijk nog nooit voorgesteld dus bij deze! *\o/*

Ik tik hier onder de naam ClaireDeLune (whoops, kom je pas achter dat het zonder e is nadat je geregistreerd hebt :oo ) en ik ben een jonge meid van 26 jaar! Altijd al dol op paarden geweest. Paard gereden van mijn 5de tot 21ste. Helaas daarna moeten stoppen, en sinds een tijdje mis ik het toch wel weer een beetje. Ik heb geen eigen paard, dat blijft een pennydroom!

Ik vind het heerlijk om te schilderen op nummer, kleuren op nummer, af en toe een boek te lezen of een paspuzzel te maken. :D Muziek is voor mij ook heel belangrijk met name soundtrack en instrumentaal; Two Steps From Hell, Yuki Kajiura, The Piano Guys, noem het maar op!

Ik doe mijn best om aan de 25 posts te komen dus vergeef mijn soms nooby antwoorden. Ik zie hier soms antwoorden voorbij komen waarvan ik zou willen dat ik die kennis had! +:)+

Groetjes! :)F

Bunny: 01-01-2016 ✝ 18-05-2018
Bibi: 01-09-2016 ✝ 25-04-2020
Y;(

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:22

Hallo en welkom hier!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie