Ik ben Kaat ik heb een dochter van 6 jaar die ongeveer een jaar aan het paardrijden is
ikzelf ben gestart 6 maand geleden ,nooit gedacht dat ik iets zou vinden wat ik zo leuk zou vinden om te doen.
we hebben een pony op de manege staan die nu bijna 4 jaar is .. Rainbow.. 4 maand geleden is hij in ons gezin gekomen
iedereen van de manege helpt ons echt heel erg goed om de pony rijklaar te krijgen voor Hailie
en we hebben een meisje dat meermaals per week Rainbow komt inrijden Hailie krijgt les op een manegepaardje maar volgende week krijgt ze haar eerste les op Rainbow

we hebben destijds Rainbow gekocht omdat de klik tussen Hailie en Rainbow er was er hebben ons al mensen gek verklaard maar 4 maand terug kende Rainbow helemaal niks geen hoefsmid gezien nooit geborsteld,alles was voledig nieuw voor hem nu vandaag kan ik zeggen dat we het vertrouwen hebben gewonnen en elke dag is een uitdaging maar het is zo een lief manneke

omdat ik elke dag weer bijleer en ook graag alles wil leren kennen van hoe en wat heb ik me hier aangemeld en ik hoop dat zonder vooroordelen ik hier mijn weg kan vinden en op jullie hulp kan rekenen dit is Rainbow en ik ben supertrots dat ik hem aan jullie mag voorstellen

de middelste foto is gisteren gemaakt zo is hij nu de foto waar Hailie op de hindernis zit was de eerste week