stalling met weidegang

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natanjaaa99
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-10-16

stalling met weidegang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 12:00

hallo mensen,
ik heb mijn paardje op manege klipper staan nu maar kwam er gister achter dat hij daar dus geen hooi krijgt! wat ik dus pas na 3 maanden te horen krijg dat ik dit zelf moet betalen en geven.
weet iemand hier een goede stalling met weidegang en liefst een binnenbak in omgeving Sittard-Geleen?
ik hoor graag wat van jullie ;)

JPittyJarig
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26311
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:22

Hallo Natanjaaa99,

Uit jouw post maak ik op dat jij een stal zoekt voor je paard. [WWW] Wie, wat, waar? is in dit geval niet de beste plek om jouw vraag te posten. Dit deel is meer bedoeld om je voor te stellen of om te vragen waar een topic thuis hoort op Bokt.

Jouw vraag past beter bij [ED] Ervaringen en Diensten. Geeft helemaal niets, ook een ervaren bokker als ik post wel eens wat verkeerd. Ik heb al een moderator gevraagd je topic even naar de goede plek te verplaatsen.

Ik wens je een hele fijne tijd hier op Bokt en hoop dat je snel een leuke plek vindt voor je paard waar hij wel krijgt wat hij nodig heeft!

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:23

Dit topic past inderdaad beter op ED, ik verplaatst dit topic daar nu voor je heen.

Edit: ik zie net dat je daar zelf al een topic geopend had, daarom zet ik dit topic op slot.