nog een belg erbij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blizzard007

Berichten: 62
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Noorderwijk (Herentals)

nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 22:15

Hallo allemaal,

niet echt nieuw of toch wel ik heb bokt ontdekt iets meer dan een week geleden wanneer ik op zoek ging naar info over mijn nieuwe schitterende aanwinst. Ik heb pas nu deze topic gevonden en vandaar dat ik me maar even kom voorstellen.

Ik ben al 30 jaar actief in de paardensport (oei dat klinkt oud Bloos ), de laatste jaren iets minder omdat er een kleuter bij is gekomen en daardoor de tijd me nogal eens ontbreekt. Nu is die kleuter uitgegroeid tot een leuke meid die ook de microbe te pakken heeft en een half jaartje geleden is begonnen met pony lessen. Dit heeft mij doen besluiten op het overdeel van onze Appaloosa's te verkopen (ik heb er nog 2 te gaan).

Ik heb me dan ook sinds enkele weken op de Welsh pony's gestort. Als iemand hier nog goeie tips heeft ivm dit ponyras deze zijn van harte welkom. Onze eerste welsh doet het weliswaar super ze is nu 3,5 jaar oud ze is een volle week bij ons en ze loopt al netjes aan de longe met zadel op, ook de toekomstige amazone heeft er zelfs reeds opgezeten in stap. Wanneer je dan bekijkt dat ze tot voor kort niets anders had gedaan dan op de weide staan grazen, zegt genoeg over haar karakter denk ik zo. Haar naam is Breenakkers Carole.

Dit was denk ik wel het voornaamste voor nu.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101757
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:38

Welkom!!! Klinkt allemaal erg leuk!!! Ben benieuwd naar dat Welshje!!! Maar ik ben helemaal gek van Appeloosa's...mag ik vragen waarom je ze verkoopt? Heb je ook foto's?? Haha! Haha!

blizzard007

Berichten: 62
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Noorderwijk (Herentals)

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 20:23

De Appaloosa's staan te koop omdat er niet voldoende tijd meer overschiet om ze te trainen, en sinds de dochter is begonnen met pony rijden al helemaal niet meer ik houd nog eentje voor mijzelf en hoop dat ik daar nog wat tijd voor kan vinden om hem toch deftig onder het zadel te krijgen. Hij zal nog veel geduld en tijd vragen gezien hij nog maar net deze zomer zadelmak is gemaakt.

Dit is Sundance Cold Spring
Afbeelding

Deze is haar moeder Zippo's Major Fashion

Afbeelding

Myzaree
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-11-06

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:04

Sundance Cold Spring is prachtig. Zippo's Major Fashion is ook niet de lelijkste, mooie beestjes hoor Ja

blizzard007

Berichten: 62
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Noorderwijk (Herentals)

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 18:47

Dank u,
ze staan allebei nog te koop momenteel als je interesse mocht hebben of iemand weet die op zoek is.

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:50

Ah leuk, nog een belg! Haha!

blizzard007

Berichten: 62
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Noorderwijk (Herentals)

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 21:12

Yep we zijn hier wel in de minderheid zeker zou dat aan de .nl kunnen liggen?
Ik vind het trouwens een heel boeiend, leerzaam en behulpzaam forum.

_Bonte_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-06-06

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:13

belgie BELIGIE !!! :p aan de top !

ColdSpring
Berichten: 7
Geregistreerd: 22-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:56

Hihi ik dacht, ik ga even googlen op mijn paardje en dan kom ik hier terecht

Ik ben de eigenaresse van Sundance Cold Spring! Ze doet het echt onwijs goed, ben echt helemaal verliefd! Ze mocht dit jaar zelfs mee voor demonstraties op Horse Event, dus ze doet het super!

ColdSpring
Berichten: 7
Geregistreerd: 22-09-16

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:57

Afbeelding

AmberBanjer
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-16

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 18:24

Welkom! Ik ben ook net nieuw haha!
Ik heb zelf een welsh van 19 jaar en heb hem vanaf zijn 7e jaar. Echt een super ras!!! Zit geen vlieg kwaad in, vooral niet bij kinderen. Wel altijd werkwillig en leergierig. Uit ervaring met mijn Welsh kan hij nog wel eens ondeugend zijn, er blijft pit in zitten en vol energie!! Het zijn ook gevoelige beestjes, ze gaan voor je door het vuur als jij dat ook voor hen doet.

muzzy17

Berichten: 619
Geregistreerd: 15-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 19:10

AmberBanjer schreef:
Welkom! Ik ben ook net nieuw haha!
Ik heb zelf een welsh van 19 jaar en heb hem vanaf zijn 7e jaar. Echt een super ras!!! Zit geen vlieg kwaad in, vooral niet bij kinderen. Wel altijd werkwillig en leergierig. Uit ervaring met mijn Welsh kan hij nog wel eens ondeugend zijn, er blijft pit in zitten en vol energie!! Het zijn ook gevoelige beestjes, ze gaan voor je door het vuur als jij dat ook voor hen doet.


Dit topic is al 10 jaar oud. :D

Coldspring. Die is gaaf geworden zeg!

ColdSpring
Berichten: 7
Geregistreerd: 22-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 20:32

muzzy17 schreef:
Dit topic is al 10 jaar oud. :D

Coldspring. Die is gaaf geworden zeg!



Hihi ik weet dat het al 10 jaar oud is maar even serieus Hoe vaak overkomt het je dat je gewoon je eigen paard terug vind op internet?

De oorspronkelijke foto is dus ook 10 jaar geleden genomen, dus dan is het verschil ook zo zichtbaar

muzzy17

Berichten: 619
Geregistreerd: 15-11-09

Re: nog een belg erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 22:16

Was voor AmberBanjer := die reageerde over de welsh maar neem aan dat ze 10 jaar later wel wat gevonden heeft :)

ColdSpring
Berichten: 7
Geregistreerd: 22-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 22:18

muzzy17 schreef:
Was voor AmberBanjer := die reageerde over de welsh maar neem aan dat ze 10 jaar later wel wat gevonden heeft :)



Hahaha oh wat stom van mij hihi :')

Mi_Amore

Berichten: 14844
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 22:20

Welkom Belg! Hier een medeBelg :D

ColdSpring
Berichten: 7
Geregistreerd: 22-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 22:52

Mi_Amore schreef:
Welkom Belg! Hier een medeBelg :D



Hihi ik ben geen Belg Maar kwam door Google bij dit topic terecht! Omdat ik dus Sundance Cold Spring ging googlen :')

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 20:10

ooh zo schattig!
leuk dat er nog een belg op bokt is! :D