Her-introductie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tordis02

Her-introductie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 08:58

Goedemorgen :)

Twee jaar geleden heb ik deze account aangemaakt, me voorgesteld, om vervolgens helemaal niets meer met Bokt te doen.. Beetje jammer dus ik doe nog een poging, en stel me even opnieuw voor ;)

Ik heet Pauline, ben 29 jaar oud en woon net onder Tilburg in een gezellig dorpje. Ik deel mijn woning met drie honden, Wispa, Cosmic en Luuk. Alle drie zijn zij Podenco's uit Spanje (wel verschillende types). Ik ben altijd vrijwilliger/opvanggezin geweest, totdat zowel Wispa als Luuk bleven plakken. Omdat ik een beperkte hoeveelheid ruimte, geld en armen heb, ben ik maar gestopt met opvangen (voor ik er 12 heb).

Afbeelding

Wispa is de witte, Cosmic de "rode" en Luuk de kleinste :)

Naast de hondjes wonen hier tamme ratjes, ik heb een klein groepje mannen. Ratten zijn nogal gevoelig en worden niet zo oud waardoor de hoeveelheid ratjes die ik heb nogal varieert. Momenteel zijn ze met zijn drietjes, Loki, Ash en Edgar. Volgende maand hoop ik twee nieuwe baby ventjes te introduceren.

Ten slotte lease ik tegenwoordig weer een paardje. Ruim vier jaar geleden ben ik gevallen en brak ik een rugwervel. Daarna was de lol er eigenlijk wel vanaf en heb ik jaren niet gereden. Tot enkele maanden geleden, via marktplaats kwam ik Turbo tegen, en het klikte meteen. Hij had 2 jaar stil gestaan in de kudde op de wei, dus we moesten allebei van ver komen en hebben nog steeds een lange weg te gaan, maar ik vermaak me kostelijk met 'm :D Turbo is ongeveer 10 jaar oud en in zijn paspoort staat dat hij een Tinker is. Omdat zijn eigenaresse in het buitenland woont mag ik hem zo'n beetje als eigen paard beschouwen :) Ik rijd hem recreatief, voornamelijk (bijna exclusief) buiten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het weer even voor nu, ik ga lekker lezen! :D