hoi allemaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indysurprise

hoi allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:40

Even voorstellen. Ik ben Helga en a.s zaterdag gaan we ons shetlandertje ophalen met de naam Indy Surprise. Ze is 10 juni 1 jaar geworden, dus nog lekker jong. Omdat ik toch nog wat info wil opzoeken, wil ik heel graag gebruik maken van dit forum. De shetlander is voornamelijk van mijn dochter die er graag grondwerk en vrijheidsdressuur mee wil gaan doen. Alles wordt rustig aan opgebouwd en doen alleen dingen die leeftijd technisch al mogen. Wandelen in het bos zit ook in de planning en evt. later voor de kar. We hebben er zin in.

Sure_lee

Re: hoi allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:46

Wat leuk! Veel plezier alvast. En er is hier genoeg info te vinden. :D Hebben jullie al meer paarden of komt Indy ergens te staan waar meerdere paarden zijn?

Indysurprise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 19:49

Mijn dochter heeft tot nu toe 2 verzorgpaarden gehad. Ze komt op een kleine pensionstal te staan. In een wei die onderverdeeld is in verschillende weiden waar ook bomen e.d. staan. Perceel is ook voorzien van een schuilstal. Heel mooi plekje. Stal is verder voorzien van spuitplaats en buitenbak. Staat praktisch in het bos. Ik kreeg het aanbod om onze shet bij de andere 2 shetjes te zetten. Dus daardoor werd een toekomstdroom ineens werkelijkheid.

jolmer20

Re: hoi allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 19:53

Welkom!

Leuk dat jullie een ponietje hebben gekocht!
En wat fijn dat de shet op zo'n goed plekje komt te staan!