Nieuw dus onbekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EAST

Nieuw dus onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 15:44

Hallo allemaal,

Omdat het aangeraden wordt om jezelf voor te stellen op dit forum dacht ik waarom ook niet!

Mijn naam is Romy en ik ben 16 jaar. Bokt heeft me nieuwsgierig gemaakt dus dacht ik dat het misschien tof zou zijn om een account aan te maken. Ik rij nu bijna 12 jaar lang paard en ben altijd opgegroeid met paarden. Van hobbelen op shetlanders van de manege naar mezelf eigenaar kunnen noemen van 4 onwijs, toffe, leuke paarden met allemaal een verschillend karakter. Ik onderhoud ze samen met mijn moeder met veel plezier!

Zelf rij ik heel erg veelzijdig omdat ik alles wel echt leuk vind. Zelf hebben wij nu een Connemara Pony, Nederlandse Volbloed (ex-draver), Shetlander en een Tinker. Onder het bericht zal ik wat foto's toevoegen.

Als ik niet op het paard zit sta ik er naast en ga ik graag met mijn camera om, alleen ligt het fotograferen mij niet maar het filmen. Hiervoor volg ik ook een opleiding. Daaruit is mijn YouTube kanaal ontstaan: Equine Motions. Ik film mijn eigen paarden maar ook andere leuke combinaties!

Als er vragen zijn hoor ik dat wel. :o

Eastern (Connemara pony)

Afbeelding

Topshot (Nederlandse Volbloed)

Afbeelding

Dora (Shetlander)

Afbeelding

Ian (Tinker)

Afbeelding

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:45

Welkom op Bokt :) Leuke paarden!

EAST

Re: Nieuw dus onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 15:53

Dankjewel!

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:55

Welkom, Romy :)
Leuk verhaaltje heb je geschreven en een mooie variatie aan paarden heb je!

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:57

Welkom op bokt!

En wat leuk dat je een draver hebt! Ik heb alleen nog nooit van een neder lands volbloed gehoord :?

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 16:00

Dat vind ik ook Pacific, dankjewel. :)

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 17:12

Hoi Ann99,
Tegenwoordig zijn er zoveel rassen die onder de naam draver vallen. Topshot heeft heel lang op de renbaan gelopen voor een sulkie. Nederlands volbloed is zeker een ras, je hoort het niet zo vaak nee. Ik zeg meestal gewoon dat hij een Draver is hoor haha!

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:15

EAST schreef:
Hallo allemaal,

Omdat het aangeraden wordt om jezelf voor te stellen op dit forum dacht ik waarom ook niet!

Mijn naam is Romy en ik ben 16 jaar. Bokt heeft me nieuwsgierig gemaakt dus dacht ik dat het misschien tof zou zijn om een account aan te maken. Ik rij nu bijna 12 jaar lang paard en ben altijd opgegroeid met paarden. Van hobbelen op shetlanders van de manege naar mezelf eigenaar kunnen noemen van 4 onwijs, toffe, leuke paarden met allemaal een verschillend karakter. Ik onderhoud ze samen met mijn moeder met veel plezier!

Zelf rij ik heel erg veelzijdig omdat ik alles wel echt leuk vind. Zelf hebben wij nu een Connemara Pony, Nederlandse Volbloed (ex-draver), Shetlander en een Tinker. Onder het bericht zal ik wat foto's toevoegen.

Als ik niet op het paard zit sta ik er naast en ga ik graag met mijn camera om, alleen ligt het fotograferen mij niet maar het filmen. Hiervoor volg ik ook een opleiding. Daaruit is mijn YouTube kanaal ontstaan: Equine Motions. Ik film mijn eigen paarden maar ook andere leuke combinaties!

Als er vragen zijn hoor ik dat wel. :o

Eastern (Connemara pony)

[ [url=m/GmMWqo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Topshot (Nederlandse Volbloed)

[ [url=m/YbJd4b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dora (Shetlander)

[ [url=m/IGz2wA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ian (Tinker)

[ [url=m/xQPZib.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je paarden zijn echt mooi <3

EAST