Ik ben Aafke van Horse Sh*t and Shine en ik ben 28 jaar jong.
Horse Sh*t and Shine is helemaal niet beledigend of als scheldwoord bedoelt. Het is gewoon als grapje paarden poepen en paarden glimmen met andere woorden soms gaat het werken of rijden met paarden niet goed en soms gaat het fantastisch.
Ik ben nieuw op bokt en moet nog even een beetje de weg vinden. Tips zijn altijd welkom.
Ik vlog graag over mijn werk op een professionele stal. Op deze stal worden paarden gefokt en leiden we spring en dressuur paarden op tot verschillende wedstrijd niveaus. Ook vind ik het natuurlijk erg leuk om nieuwe youtube kanalen te ontdekken en vloggers te leren kennen.
Ik heb een verzorgpaard Pleasure, Pleasure bijna 19 maar nog top fit. Ze heeft artrose dus ze mag niet meer springen maar we gaan lekker op buitenrit.

Ik wou vandaag mijn verzorgpaard Pleasure gaan longeren maar Pleasure bleek kreupel. Heel erg jammer. Hier wel een vlog van mijn tijd bij Pleasure. De eigenaren waren de hele dag weg dus ik heb ook even de hond Alice beweging gegeven en met de kat geknuffeld
Veel kijk plezier.
De stal is van mijn stiefvader en daar hebben we natuurlijk erg veel paarden. Op deze foto's heb ik ze klaar gemaakt voor klanten.

En we hebben veulentjes

Ik hoor graag van jullie en sorry als ik iets verkeerd heb gedaan.
Liefs Aafke