Hallo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NinaHagen00

Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 20:39

Hallo,
Ik ben Nina, nu nog 14 maar bijna 15 Y)(^) .
Ik woon in de buurt van Apeldoorn.
Ik heb een eigen pony, een E-pony, genaamd Easy Boy /3 .
Ik heb al een tijdje een Bokt-account, maar ik gebruikte het eigenlijk nooit, tot nu.

Ik heb namelijk een vraag.
Mag ik hier(bij WWW) nu ook hele specifieke vragen stellen, of moet ik dat ergens anders op het forum doen? En zo ja, waar? Het betreft een vraag over rijlaarzen.

BVD *D

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:55

Hallo nina (wat een mooie naam) als je een vraag hebt kun je eerst de zoekfunctie gebruiken. Rechts bovenaan , misschien is jouw vraag al gesteld en vindt je daar je antwoord. Zoniet kun je voor jouw vraag (over laarzen)bij forum> informatie> harnachament. Daar kun je dan je vraag stellen. Als je meerdere vragen hebt probeer er dan een compleet topic van te maken en niet meerdere per dag te openen, dat is fijner,als je niet zeker weet of je een topic juist plaatst zet een modje die wel juist. Veel bokt plezier. :)

NinaHagen00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 22:32

craiester schreef:
Hallo nina (wat een mooie naam) als je een vraag hebt kun je eerst de zoekfunctie gebruiken. Rechts bovenaan , misschien is jouw vraag al gesteld en vindt je daar je antwoord. Zoniet kun je voor jouw vraag (over laarzen)bij forum> informatie> harnachament. Daar kun je dan je vraag stellen. Als je meerdere vragen hebt probeer er dan een compleet topic van te maken en niet meerdere per dag te openen, dat is fijner,als je niet zeker weet of je een topic juist plaatst zet een modje die wel juist. Veel bokt plezier. :)

Dankjewel!

Eleionomae

Re: Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:58

Welkom op bokt Nina :)

De uitleg van craiester is super wat betreft je vraag. Mocht je er niet uitkomen of je hebt nog een vraag dan mag je altijd mij of een van mijn collega's benaderen via een pb. Veel plezier op bokt!