Ik ben op aanraden van een vriendin even aan het neuzen hier. Ik ben zelf ook een fervente amazone en heb lange tijd ook zelf paarden gehad, nu helaas alweer een tijdje niet. Ik probeer mijn passie nu via vakanties en losse ritten warm te houden. Omdat ik daarnaast ben verhuisd naar een nieuwe regio, woon nu omg. Den Haag, heb ik een een maand of wat geleden een Meetup groep aangemaakt. Ik heb de groep Equestrians genoemd en was bedoeld om nieuwe mensen te leren kennen en samen gezellig een ritje te maken.
En dan nu de vraag: de Meetup groep die ik heb gemaakt is onverwachts heel populair geworden en eigenlijk doe ik er niks mee, wat zonde is, toch? Ik vroeg me daarom af of ik hier ergens op het forum iemand is die die groep wilt overnemen? Want blijkbaar is er wel een behoefte van niet-Nederlandstaligen (veelal expats) die graag ritten met elkaar zouden willen maken in Nederland.
Wat denken jullie? en hoort zo'n vraag hier thuis?
Groetjes Anne
Pieter25
Geplaatst: 28-08-15 21:14
Welkom op bokt en verder kan ik je niet helpen
Amandaa91
Geplaatst: 17-09-15 19:32
Welkom! Ik heb helaas geen eigen paard dus denk niet dat het dan handig is om je groep over te nemen.
Misschien kun je wel een 2e beheerder aanstellen zodat je het niet alleen hoeft te doen?