Voorstellen :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnickT

Voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 22:23

Hoii

Ik ben Annick, 18 jaar oud en knettergek...op dieren! Een huis zonder huisdieren is voor mij geen thuis. Ik heb konijnen en cavia's gehad en vanaf jongs af aan gezeurd om een hond. In 2012, een week na mijn zestiende verjaardag was het dan eindelijk zover: ons hondje, dwergteckel Tommie, was geboren! Inmiddels is hij al weer ruim 2,5 jaar bij ons :) .
En toen werd ik aangestoken met het hamstervirus. Een jaartje gezeurd en voor mijn zeventiende verjaardag (2014) mocht ik een hamster uitkiezen. Dit is een russische dwerghamster, kleur is wildkleur, genaamd Mort geworden. Niet naar het Franse woord voor dood, maar naar Mort uit 'Madagascar'.
Dan zijn er bij mijn oma in Nederland nog 3 Shetmerries genaamd Debbie(+- 18j.), Kaatje (+- 15j.) en Lucky (9j.). Ikzelf woon sinds 2008 niet meer in Nederland, maar in Zwitserland, en ik kom zo'n 5-6 keer per jaar een paar daagjes naar NL.

Wat valt er nog meer te zeggen?

Vrolijk Kerstfeest! (dat is iets wat ik het heel jaar door roep, dus ach, waarom nu niet :D )

Fearn

Re: Voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 22:25

Welkom! :D

Dierenliefhebbers zijn uiteraard zeer welkom op dit forum. *\o/*

Is het een mooie omgeving, in Zwitserland?

Fijne feestdagen!

AnnickT

Re: Voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 23:26

Dankje!

Ja, ik vind zelf van wel. We wonen echt in een klein Niemandsland-dorpje, maar ik vind dat heerlijk. Geen grote stad voor mij. In onze straat staat een huis of tien, dan loopt de geasfalteerde weg over in een weg met zand en stenen en 10 minuten lopen en je staat in het bos. En overal bergen en heuvels.