Ik ben Tim, een beetje anders naar het schijnt,...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TTheOS

Ik ben Tim, een beetje anders naar het schijnt,...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 01:16

*D Een beetje anders,... ;-) da's wat ik vaak hoor in het "paardenmilieu" nuja,.... das de eerste indruk (en de neuspiercing en tattoo's wellicht)!

En misschien ben ik ook wel een beetje "anders" maar tja,... wat is "normaal"

IK ben dus Tim, een 29 jarige man,.... (jongen zeggen als je 29 bent gaat echt niet meer he!) Homo, en in een bijzondere relatie! Sinds enkele jaren ben ik niet meer gelukkig omdat anderen dat zijn, maar ben ik gelukkig omdat ik dat voor mezelf wil, anderen volgen dan meestal ook wel!

Jaren terug toen de paardemicrobe me te pakken kreeg kwam ik hier ook wel eens online, meelezen, een topicje starten, ervaringen uitwisselen,... Nu ik mijn lieve schat onlangs op stal kreeg, en besef dat ik hier echt wel terug een uitdaging in zal gevonden hebben wil ik deze graag met jullie delen,... aan uitdagingen heb je nooit genoeg, net zoals aan meningen, tips, ervaringen,... Ik probeer men Paardjes (en men andere diertjes) alles te geven wat ze nodig hebben, hun leven zo aangenaam maar ook "PAARDST" mogelijk te maken en denk dat ik daar goed in slaag,... maar bijleren kan iedereen zijn hele leven! Geef me dus gerust opmerkingen en tips, maar hou dingen graag wel beleefd, en positief,... iedereen hier heeft wellicht het beste met zijn paard voor,... althans dat hoop ik toch!

Mijn schatjes dan nog even voorstellen,... Ik heb er heeeeeeeel veel maar ga het hier voorlopig bij de paardjes houden,...

My Prince, Queen en King zoals ik ze zelf wel eens noem,...

De Queen Maxima, Een Irish-cob merrie van 9jaar,... (Sommigen hier kennen ze vast als Melody) Ik nam ze bij me op de weide via een schitterend gezin die verschillende tinkertjes of Irish cobs (voor mij is het maar hoe je ze wilt noemen) heeft, en deze merrie eigenlijk uit een nood-situatie redden. Ze stond in een garagebox, graatmager met een veulentje van 1 dag oud! Nu staat ze op de weide, rond en gezond, en klaar om zadelmak gemaakt te worden,... een schatje maar nog altijd een beetje schuw!
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11233261_10205511166271135_6764666758662449415_n.jpg?oh=1c053ec1fc467c40aa87f4c68ecb61d3&oe=563327E6/img]

Toen ik ze "adopteerde" (ik vind dat je een dier niet echt koopt, maar net als een kind eerder adopteert) was ze opnieuw gedekt (niet echt gepland) en toch nog wel een heel stuk te mager, maar al haar energie ging uiteraard opnieuw naar haar veulen,... My Prince, Romein Phoenix. Genoemd naar mijn grootvader, en een geweldige zangeres met baard ;-) Hij is ondertussen Een flinkje jongen aan het worden, of hij ook een echt jongen blijft weten we nog niet! Een ontzettend lieve, maar heel brutale jongen die zo nu en dan nog wel eens op wat tegenwind zal mogen rekenen!
http://www.bokt.nl/img/avatar/0iq4dB.jpg
http://www.bokt.nl/img/avatar/T7cZry.jpg

En last but not least,.. My King. Nog maar een weekje lid van het gezin, maar veroverde al alle harten! Voorlopig noemt hij nog Rostu, een "franse" volbloed, ex-renpaard die een nieuwe toekomst heeft gevonden, en ook een nieuwe naam verdient! Een uitdaging, maar eentje naar mijn hart! En op een week tijd al het beste maatje van Maxima!
http://www.bokt.nl/img/avatar/nPxgnI.jpg
http://www.bokt.nl/img/avatar/uYBCYH.jpg
Wellicht tot ergens hier online!

En OEPS blijkbaar weet ik toch nog niet hoe ik een foto in mijn bericht krijg,...
Laatst bijgewerkt door TTheOS op 11-06-15 01:42, in het totaal 2 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 01:38

Welkom!
Je kan je foto's uploaden op sites als photobucket of mijnalbum.nl en dan hier de links plaatsen. Dan komen ze wat groter in beeld.

Snollygoster

Re: Ik ben Tim, een beetje anders naar het schijnt,...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 01:40

Welkom op Bokt! :D

TTheOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 01:44

Ik probeer zo snel mogelijk uit te dokteren hoe ik de foto's goed krijg,...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 01:46

Neem de tijd;) het grootse deel van bokt ligt toch op 1 oor;)

Lientjuhh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 01:46

Welkom!

Als je /avatar of avatar/ uit de linkjes haalt worden de plaatjes al wat groter weergegeven :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 01:51

Nee hoor, ik ben nog wakker.. :p

Welkom op bokt!! :)

TTheOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 02:14

Ik weet het even helemaal niet meer, nu kan ik mijn oorspronkelijke post ook niet meer bewerken, laatste poging zo, en dan ga ik slapen,... morgen nog maar even verderzoeken!
Maxima,
Afbeelding[/url]/img]

Romein-Phoenix
Afbeelding[/url]/img]
en (tijdelijk nog) Rostu
Afbeelding[/url]/img]
Afbeelding[/url]/img]

Niet dus ;-)
Laatst bijgewerkt door TTheOS op 11-06-15 02:15, in het totaal 1 keer bewerkt

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 02:15

Ik ben ook nog wakker haha,
Welkom :)

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:00

Welkom :)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:03

Welkom. In dit topic mag je van mij ook meteen oefenen met je foto's plaatsen hoor. Ik ben benieuwd.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:11

Welkom op Bokt!

Hier even een uitleg:

Bij 'nieuw bericht' klik je op 'upload' dan op 'kies bestanden' en kies je de foto's die je wilt. Dan klik je op 'save' en zie je dat de foto's geladen/opgeslagen worden en daaronder verschijnen.
Daarna klik je op die desbetreffende foto's om ze in het tekstvak te plaatsen!

Succes :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:14

Welkom! Als je naar 'nieuw antwoord gaat' en vervolgens op de 'upload' knop drukt (staat in het zelfde rijtje als 'versturen', vlak onder het typvenster) kan je foto's vanaf je computer direct op bokt zetten. Als je een foto hebt gekozen, klik je op 'save', dan krijg je m' als miniatuurtje te zien, en als je er dan op klinkt komt 'ie in je post te staan met tags en al, dus hoef je er niks meer aan te veranderen :)

edit; ja, dat dus :')

TTheOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 23:30

Celine_Famke schreef:
Welkom op Bokt!

Hier even een uitleg:

Bij 'nieuw bericht' klik je op 'upload' dan op 'kies bestanden' en kies je de foto's die je wilt. Dan klik je op 'save' en zie je dat de foto's geladen/opgeslagen worden en daaronder verschijnen.
Daarna klik je op die desbetreffende foto's om ze in het tekstvak te plaatsen!

Succes :)

Dat deed ik ook zo,... Alleen doe ik blijkbaar toch iets verkeerd wanneer ik de foto's in het tekstvak plaats krijg ik dus die linkjes,... Ik doe blijkbaar toch iets verkeerd!

TTheOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 23:33

Oh,... Ik heb het door, ik sleepte de foto's in plaats van er op te klikken,... Wel Bij deze hier zijn mijn schatten,... meer info over mij en hen vind je in de oorspronkelijke post terug,...

Dit is My Queen, Maxima, Irish Cob merrie van 9jr oud.

Afbeelding

Afbeelding

En mijn kleine prins, Romein-Phoenix, Irish Cob hengstje van 1jr oud.

Afbeelding

Afbeelding
En ikzelf ook maar eens!

En als laatste, de nieuwkomer,... Nog heel eventjes Rostu,... "Frans" volbloed ruinTJE (1m72) van 7jaar.
Afbeelding

Afbeelding

Gelukt! _/-\o_
Bedankt voor de hulp hier!
Laatst bijgewerkt door TTheOS op 11-06-15 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:36

Welkom hier!
ik upload de fotos nog gewoon via mijnalbum.nl (die snap ik)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:37

Leuk stel paarden heb je!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:40

Ooooh, wat een prachtige tinker! <3 :~

Welkom op Bokt trouwens! :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:41

Welkom hier, wat een enorm knappe paarden heb je :j

Ketaki

welkom op bokt.

leuke paarden heb je :j :j

Hannanas

Welkom!
Vooralsnog kan ik nog niets geks ontdekken hoor!
Maar dat zit wellicht in België iets anders dan in Nederland.

Mooi stel knollen in je collectie.
Wat gaat de uitdaging zijn bij je nieuwe aanwinst ?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:43

heee 'n vent! :D

Welkom Tim! :wave:
Toch gelukt met de foto's!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:43

Wat een leuk stel, je hengst is echt een plaatje! Welkom hier. Enne, piercings en tattoo's kennen wij ook hoor hahaha!

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:45

Welkom! :D
En wat een prachtige paarden heb je <3

TTheOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 23:49

Dank je allemaal, ik vind ze zelf natuurlijk ook allemaal fantastisch,.... Allemaal zijn het kleine uitdagingen,... maar van die uitdagingen waar ik reuze blij mee ben! Ik heef dieren graag een tweede kans, of een derde, of een,.... Het maakt die band zoveel intenser,... of zo voel ik het toch aan.

Men Volbloedje (stiekem heeft hij al een naam hoor, maar moeten we thuis nog even over een raken) is voorlopig nog een onbekend blad voor me,.. Ik reed er al eventjes mee maar gaven hem nog even de tijd om rustig aan ons, de nieuwe omgeving, andere paarden,... te wennen,... Hij lijkt vaak een enorm gevoelig, maar zeer lief paard hij lijkt ons al helemaal te vertrouwen en wij hem eigenlijk ook wel,... Het is een ex-steeple paardje en dat voel je ook wel als je hem rijd,... hij wil echt werken en soms wil hij veel te veel,... niet alleen onder het zadel moor ook bijvoorbeeld aan de loge,.... Leuk natuurlijk, maar we moeten samen op zoek naar een evenwicht, dat wordt wellicht de grootste uitdaging!

Welja,... natuurlijk kennen jullie mensen met piercings en tattoo's,... gelukkig ook maar he,... maar wanneer ik in een manege, op stal, in een paardenzaak,.... binnen wandel hier in vlaanderen, met men neuspiercing zichtbaar,... dan zie ik toch vaak hoofdjes opkijken hoor ;-) En als ze dan de tattoo op mijn borst en armen zien ..... Nuja dat trekken wij ons hier niet aan hoor!