Even voorstellen :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xpattystagor

Even voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 19:29

Haihai!

Ik be al een tijdje lid van bokt, maar nog niet echt vaak online ofzo. Daar wil ik snel verandering in brengen! Dussss;

Ik ben Patty, 14 jaar en zowat mn hele leven al paardengek. Ik heb een zwak voor haflingers en tinkers. In juli 2007 heb ik mn grootste liefde leren kennen; lieve Stagor van toen 18 jaar . Haflingerruin, sloom, maar zoooo ontzettend lief ! Helaas ingeslapen in november 2014....

Verder heb ik sinds anderhalf jaar een verzorg/bijrijdfjord Akventha, net 11 jaar, ontzettend lief, maar echt een kleuter nog :)

Naast de manege en Akventha, ben ik hobbyfotograaf voor dieren. Dit doe ik nu sinds februari heel veel en al aardig profi :)

Ik snap nog niks van bokt, maar hoop het zo snel mogelijk onder de knie te krijgen!

Groetjes ,
Patty :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Even voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:17

Hallo en welkom op Bokt! Je schrijft dat je nog niet veel snapt van Bokt, misschien kan ik je dan helpen. Toen ik net nieuw was, kreeg ik van iemand de tip om de regels en de help eens rustig door te neuzen. Hier heb ik destijds heel erg veel aan gehad, werd mij ineens zoveel duidelijk! Dus jou wil ik deze tip ook geven. Je vindt de help en de regels onderaan elke bladzijde, aan de rechterkant, in de donker blauwe balk.

En mocht je daarna toch nog vragen hebben, stel deze gerust! Er is altijd wel iemand die je wil helpen!

Heel veel plezier nog hier op Bokt!

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 16:17

@jpitty bedankt ! Zal ik zeker doen :)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:42

welkom :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:44

Welkom. :D
Er zitten hier genoeg fotografen, kan je veel van leren!