Hoi hoi :-)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacintha1985

Hoi hoi :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 19:08

Hallo allemaal,

Ik kom mezelf even voorstellen, dat is wel zo netjes als je ergens nieuw bent :-)
Mijn naam is Jacintha, 29 jaar oud, wonend in Almere.
Van m'n vijfde tot m'n achttiende ongeveer paard gereden, altijd manege lessen gehad. En zo nu en dan eens een buitenritje tijdens een vakantie.
Ben toen gestopt met rijden omdat de sfeer op de manege mij niet meer beviel. De groepen waren groot, het ging om het geld ipv om de kwaliteit. Bovendien was ik, na een nogal onverwacht "bodemonderzoek" bang geworden om nog echt te rijden.
Nu zijn we een aantal jaar verder en wil ik het rijden toch weer gaan oppakken, het kriebelt weer.
Liever niet op een manege in de lessen, maar meer recreatief bijrijden of iets dergelijks. Doordat ik een visuele beperking heb (zie met rechts niks, links zo'n 20%) ben ik in manegelessen snel "overprikkeld".

Nouja, dit was het voor nu. Vragen mag gerust :-)
Laatst bijgewerkt door Jacintha1985 op 29-03-15 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Quanneh

Re: Hoi hoi :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:12

Welkom, veel plezier op Bokt! :D
Lijkt me wel lastig om met een visuele beperking te rijden!

Jacintha1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 19:13

Ik ben het gewend, is aangeboren. Wel de laatste jaren iets achteruit gegaan, maar ook daar inmiddels aan gewend :-)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:19

Welkom hier op Bokt Jacintha ! Wat leuk dat je weer gaat paard rijden . Wat knap dat je met een visuele beperking op een paard rijdt. +:)+ *\o/*