Tuigpaard gezocht naam: WADDENBOY

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

waddenboy

Tuigpaard gezocht naam: WADDENBOY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 17:58

Ik ben opzoek naar een tuigpaard genaamd waddenboy!
helaas heb ik geen enkele foto van hem, hij is zwart met een witte bles, klein beetje rams hoofd.
hij is in 2007/2008 in training geweest bij de paardelarij.
hun konden mij helaas de gegevens van de eigenaar niet geven.
waardoor ik weer op een dood spoor liep.
Hij is geboren op texel en stond op de coolrunning paints nabij oosterend. het was mijn verzorg paard die van de een op de andere dag is verkocht! zoek hem al 7 jaar, elke keer beland ik op een dood spoor!
Ik mis hem ontzettend, ik kan het nog steeds niet naast me neer leggen.
De hoop ik dat ik hem alsnog kan vinden met hulp van jullie.
Als jullie een paard kennen met de aparte naam waddenboy doe mij aub een persoonlijk bericht. alvast bedankt

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Tuigpaard gezocht naam: WADDENBOY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:38

Hallo en welkom op Bokt!

Ik begrijp dat je je vroegere verzorgpaard zoekt, en uiteraard is het mogelijk dat via Bokt te doen. Alleen is www niet helemaal het juiste plekje hiervoor. Jouw topic zou beter tot zijn recht komen op [OV] Opsporing verzocht. Geeft niets, kan gebeuren. Bokt is ook zo enorm groot en ook in heb ik het begin wel eens wat verkeerd gezet. Ik heb al een modje gevraagd dit topic even voor jou te verplaatsen.

Heel veel succes met het vinden van je lieveling!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 21:41

Zoals de gebruiker hierboven al zeer behulpzaam uitlegt, is dit niet het juiste subforum voor je zoektocht. Het subforum 'Opsporing Verzocht' bestaat precies voor dit doel. Lees wel eerst de regels van het subforum door en zorg dat je je aan die regels houdt wanneer je een topic opent: [OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht

Hopelijk heb je snel succes! Hier plaats ik een slotje.