I will introduce myself (and my pony ofcourse!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vinden jullie van Wilco

Poll eindigt op

Schattig
7 (63%)
lief
1 (9%)
leuk
1 (9%)
niet knap
1 (9%)
grappig
Geen stemmen
Ik heb het niet met shetlanders
1 (9%)

Totaal aantal stemmen: 11

sannewilco

I will introduce myself (and my pony ofcourse!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 23:24

Hallo !

Mijn naam is Sanne en woon achtend in Almere.
ik heb een ander account gehad op bokt maar daar kan ik me helaas niet meer mee aanmelden ( en heb met dat account eigenlijk nooit echt wat gedaan ), vandaar dit nieuwe account, waar ik wél wat mee ga doen!

sinds 23-11-11 trotse eigenaar van een shetlandertje genaamd Wilco /3
hij is geboren op 13-05-05 en dat maakt hem 9 jaar jong.
Ik rij aangespannen met hem en ik hem wat mee gemaakt tijdens het rijden :j :j ...
Ondanks alle ongelukjes en foutjes heb ik nog steeds 99 % vertrouwen in hem! ( het blijft een dier :) )

Ikzelf doe de opleiding paardenhouderij op Groenhorst Barneveld (BBL : werken/leren) en zit in mijn tweede jaar.
Ik zou het overigens leuk vinden om mensen te ontmoeten die ook op GHC Barneveld zitten!

Ook maak ik graag Foto's .
ik heb een NIKON D60 , maar heb nog niet alle foefjes onder de knie ( Hierbij zou hulp welkom zijn )

Ik heb geeeeeeeén idee hoe bokt werk! dus tips en trucs zijn welkom!
Waar kan ik bijvoorbeeld :
tips over foto's maken vinden
fotomeetings vinden
mensen in mijn omgeving vinden
Kan je vriendschapsverzoeken versturen

ik zou het leuk vinden als mensen zich melden uit de omgeving almere of omstreken.
Of als mensen die ook op het groenhorst zitten zich melden!

Afbeelding

Veel liefs,

Sanne & een lebber van Willieee!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:34

Hallo en welkom op Bokt!

Jij schrijft dat je Bokt nog niet zo goed snapt. Graag wil ik je helpen e.e.a. te begrijpen. Toen ik net nieuw was op Bokt, gaf iemand mij de tip om de help en de regels eens rustig door te lezen. Dit heb ik gedaan en mij is toen veel duidelijk geworden. Deze tip geef ik dus graag ook aan nieuwe bokkers door, omdat zij er ook baat bij kunnen hebben.

Jouw vragen kan ik ook wel helpen beantwoorden:

sannewilco schreef:
tips over foto's maken vinden
Deze tips kun je krijgen als je topics opent bij de ITP-delen. En die staan weer verspreid over de diverse forumdelen. Aan de hand van de foto's die je daar plaatst, kun je weer tips krijgen ter verbetering van je werk.
fotomeetings vinden
Deze vind je bij de Foto-meetings: [FM] Fotomeetings. Om hier te mogen posten, moet je wel eerst 25 nuttige berichten hebben en je aanmelden bij de kudde
mensen in mijn omgeving vinden
HIervoor kun je het beste gewoon eens rondsnuffelen op Bokt, wie weet kom je in een van de huiskamers wel mensen uit je omgeving tegen
Kan je vriendschapsverzoeken versturen
Ja, dat kan. Daarvoor ga je eerst naar je gebruikersnaam rechtsboven. Als je op het pijltje klikt en daarna op Instellingen, kom je in een menu. De 1 na laatste optie van onderen is Vrienden en Foeis. Dat wijst zich verder allemaal vanzelf.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Wellicht kan ik of een andere bokker je helpen!

DenDaniel

Re: I will introduce myself (and my pony ofcourse!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 00:29

Hallo Sanne, wat een lieve foto! Welkom!

sannewilco

Re: I will introduce myself (and my pony ofcourse!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 20:45

Ah super, dankjewel! JPitty!

& dankjewel Dendaniel!