Nu vond ik het toch écht tijd om me een keer voor te stellen! Ik ben een erg stille mee lezer.. Een vriendin van mij heeft me jaren geleden ooit het forum eens een keer laten zien, ik was enthousiast, heb een account aangemaakt en... er nooit iets mee gedaan

Omdat ik stiekem zelf toch wel steeds meer vragen krijg en het mij ook wel steeds leuker lijkt om actief mee te kunnen praten met sommige onderwerpen, heb ik toch mijn account weer tot leven geroepen..
Nu ben ik 22 en woon sinds korte tijd in Utrecht vanwege mijn studie. Hiervoor heb ik altijd thuis gewoon in Zeeland en daar ook altijd paardgereden (vanaf mijn 6e totdat ik naar Utrecht kwam). Nooit een eigen paard gehad (in verband met studeren), maar wel een aantal verzorgpaarden waar ik helemaal gek van was!
Ik hoop hier op t forum naast een leerzame tijd (want die heb ik al) ook een gezellige tijd te hebben en zo toch een beetje op de hoogte te kunnen blijven van de paardenwereld, een beetje in contact te kunnen blijven met paardenmensen en nieuwe mensen te kunnen ontmoeten