Hoii

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

famkeee

Hoii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 20:04

Hoi! Ik kom me even voorstellen

Ik ben Famke en ik ben 14 ik rijd al sinds mijn 4de paard dus nu ongeveer tien jaar.
Ik heb sinds vier maanden geleden mijn eigen pony gekregen! Het is een connemara pony van 4 jaar.
Haar naam is Ballymaglavy Sarah Jane alleen ik noem haar gewoon Sarah! Mijn ouders hebben.haar voor mij gekocht vier maanden geledeb en ze was nog onbeleerd. Ik was niet gericht naar een pony op zoek maar wel naar een die ik gelijk kon rijden.. we hebben toen een aantal ponys bekeken maar die ponys waren niet echt wat voor
mij.
We gingen Sarah bekijken en ik was gelijk verlieft Ze was super lief. We hebben haar twee weken op proef gehad en omdat het zo goed ging heb ik er in de tweede week al even op gezeten!! We kochten haar en na een maand kon ik er al op stappen draven en galoperen. Ik was meestal met een vriendin die haar vast hield en dan ging ik er op. En na een week kon ik ook al los rijden en alleen!! We zijn ongeveer een maand geleden naar een grotere stal verhuist en daar staan we nu nog steeds! Ze is nu wel wat frisser en heeft ook al een aantal keren mij even laten zand happen.. ik twijvel soms wel of het wel verstandig.was dat ik een jonge pony had gekocht.. maar ze is zo lief en het hoort er bij dat het soms even mis gaat.. we geven niet op!! We kwamen er ook nog achter dat haar stamboom helemaal compleet was! Ze was ge inporteert uit ieland dus ik heb via de ierse database de eigenaar van haar.vader.gevonden!!
Volgens mij heb ik nu al te veel vertelt haha

Groetjes Famke en Sarah!

Vero

Re: Hoii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:08

Welkom!

sarahHORSE

Re: Hoii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:50

Welkom :D
Haha toevallig ik heet ook sarah