De Paadenbemiddelaar stelt zich voor!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

depbl

De Paadenbemiddelaar stelt zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 21:59

Beste Bokkers,

Wij zijn Esther en Alexander, de eigenaren van De Paardenbemiddelaar.
Regelmatig bieden wij paarden en pony's te koop aan maar aangezien wij steeds vaker de vraag krijgen wie wij zijn en wat we precies doen leek het ons wel handig om ons even voor te stellen.

Wij zijn 29 en 28 jaar, wonen met onze dochter van 5 maanden en onze Chihuahua Hummer in Nieuw-Vennep. Van kinds af aan zijn wij beide bezig met paarden en hebben 8 jaar geleden besloten om van ons hobby ons werk te maken.
Alexander is een echte cowboy en blijft werkelijk op elk paard, hoe gestoord ze ook doen, zitten. Behalve dat hij goed kan zitten luistert hij erg goed naar de lichaamstaal van de paarden en speelt hier direct op in. Die 2 eigenschappen maakt dat hij tot de top van Nederland behoort met het africhten van paarden. Thuis beleerd hij de paarden met kaptoom en barebackpad, zo diervriendelijk mogelijk. Later vervangt hij de barebackpad voor een zadel en het kaptoom voor een hoofdstel.

Esther is erg goed met het longeren en grondwerken met de paarden. Ook rijdt zij de paarden, als ze zadelmak zijn, verder door. Ze is ontzettend goed in het recht richten en recht maken van paarden. Dit is een van de belangrijkste basisvoorwaarden om een paard gezond te houden! Ook bij paarden die in de volksmond zijn 'afgeschreven' door bijvoorbeeld kissing spines krijgt Esther veelal weer recht en berijdbaar.

Op stal De Dijckhoeve in Lisserbroek huren wij een unit met 10 boxen. 2 boxen gebruiken we voor onze eigen paarden en in de rest van de stallen staan paarden van klanten die beleerd, getraind of verkocht moeten worden.
Wij behandelen alle paarden alsof het onze eigen paarden zijn. Ze krijgen een dik stro bed, onbeperkt ruwvoer in hooinetten, goede kwaliteit krachtvoer en komen meerdere keren per dag een paar uur buiten in de paddock of op het weiland.
De paarden die wij verkopen worden bij ons geplaatst omdat particulieren het emotioneel vaak niet aankunnen hun lieve paard te verkopen. Ook kopen we soms zelf jonge paarden, beleren deze en zoeken er dan een goed baasje voor.
Wij verkopen alleen aan particulieren en streven echt naar een juiste combinatie en adviseren onze klanten daar graag bij.
wij werken samen met 4 lieve meiden: Nadine, die onze prachtige foto's maakt en onze website onderhoudt. Larice die ons helpt met het trainen van de paarden en Sanne en Quinty die altijd voor ons klaar staan om te helpen met het stalwerk en de verzorging van onze paarden.
Daarnaast hebben wij ook een team met stagiaires die erg betrokken zijn en met elkaar vormen wij: Team De Paardenbemiddelaar!

Door de jaren heen merken wij dat er ook veel vraag is van mensen naar hulp op locatie. Vaak zijn het rijtechnische problemen en durft de ruiter maar ook de instructeur niet meer op het paard. Wij komen langs op locatie om die klanten te helpen met het aanpakken en oplossen van het probleem.
Ook is er veel vraag naar hulp bij longeren, zadelmak maken, trailer laden of gewoon het aan de hand lopen met een (jong) paard. Voor elk probleem biedt De Paardenbemiddelaar een juiste aanpak en oplossing.
Vanaf 1 januari hebben wij de hulp op locatie flink uitgebreid en zijn wij bijna dagelijks onderweg naar klanten in Nederland en zelfs in Belgie en Duitsland om hulp te bieden aan mensen die tegen problemen aanlopen met hun paard.

We hopen dat jullie nu een beter beeld hebben gekregen van wie wij zijn en wat wij doen. Hebben jullie vragen, tips, suggesties, hulp nodig met je paard of pony of zijn jullie op zoek naar een leuk paard? Laat het ons dan weten!

Groetjes,

Esther, Alexander en de rest van Team De Paardenbemiddelaar
http://www.depaardenbemiddelaar.nl
Laatst bijgewerkt door depbl op 06-01-15 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: De Paadenbemiddelaar stelt zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:01

Wat leuk zo' n uitgebreide kennismaking!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:01

welkom :)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 00:21

Welkom op Bokt!!

Fijn dat jullie je zo uitgebreid voorstellen, maar het is op Bokt niet toegestaan om een account te delen. Er mag dus maar 1 persoon gebruik maken van en posten met dit account, dat staat in de Bokt regels te lezen http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#account

depbl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 17:37

Beste Nadia,

Er is ook maar 1 persoon die gebruik maakt van dit account en hier berichten op post. Het account wordt dus niet gedeeld. Ik heb alleen ons hele team even voorgesteld omdat ik daar veel vraag naar kreeg. Hopelijk is dat wel toegestaan.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 17:41

Welkom op Bokt, heb weleens wat paarden van jullie voorbij zien komen!

Ik kan mij het commentaar voorstellen aangezien je/jullie begint met: Wij zijn :)

Eduard007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:51

Beste bokkers

Ruim twee jaar geleden heb ik een paard gekocht bij Esther en Alex.
Naar alle tevredenheid kan ik zeggen. Hele rustige mensen met hart voor het dier.
Wat ik super bijzonder vond was dat ze enkele maanden later kwamen kijken hoe
Het met Ed ging.

Ik heb geen enkel probleem gehad met het verder beleren van dit toen nog groene dier.
Voor mij een teken dat hij goed is beleerd in zijn periode bij de paardenbemiddelaar.
Hele fijne mensen en zeker een aanrader als je tegen problemen aanloopt.

Groetjes Sanne en Ed

Equinext

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:50

Wat leuk om eens te horen wie er achter 'de naam' zit!