Eve en Bau, de newbies.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelienvp

Eve en Bau, de newbies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 17:38

Hoi,

Mijn naam is Evelien, ik ben afkomstig uit België, Oost-Vlaanderen.
Met mijn 19 jaren ben ik nu aan het verder studeren als interieur vormgeefster aan de
Thomas More Hogeschool in Mechelen en daar kruipt heel veel werk in met name maquettes maken,
plannen tekenen en vooral veel schetsen in mijn schetsboek. Ik teken ook veel in mijn vrije tijd en ga graag joggen s ochtends.

Maar naast school in dat kleine beetje vrije tijd is er altijd plaats voor paardrijden, ik ben begonnen met rijden pas drie jaar geleden en tussendoor heb ik ook nog enkele stops gemaakt wegens operaties en revalidaties van te vallen maar dat hoort er allemaal bij.
De eerste keer dat ik op een paard zat was ik 5 jaar, mijn tante had me op haar pony gezet en vanaf dat moment was ik besmet met de paardemicorbe en mijn ouders hebben alles geprobeerd om mij toch maar weg te houden van paarden maar het mocht niet baten.

Elk jaar opnieuw zaagde ik ervoor om te mogen paardrijden maar wegens een rugletsel dat helaas blijvend is wouden ze niet dat ik naar een manege ging. Jaren gingen voorbij tot ik op mijn 16 eindelijk voor de eerste keer vakatiewerk mocht gaan doen, en met die verdiende centen heb ik mijn eerste rijlessen betaald. Nooit heb ik er spijt van gehad om niet op te geven.

Nu reeds sinds Januari 2013 heb ik een leuk verzorgpaard gevonden na lang zoeken die luisterd naar de naam Bau, een 11 jarige arabier x bwp ruin die al 5 jaar niets meer heeft gedaan. Samen hebben we al veel geleerd in dit ene jaar want in het begin liep hij me gewoon omver en had hij totaal geen respect voor niemand die op zijn weide kwam dus ben ik begonnen met les te nemen in grondwerk en sinds dien is onze relatie veel verbeterd en begrijpen we elkaar veel beter. Hij werkt heel graag met mij mee en sinds kort heb ik al eens bereden wat al heel goed ging.

Dit was Bau toen ik hem voor het eerst zag:
Afbeelding

En dit is Bau nu:
Afbeelding

Buiten een verzorgpaard heb ik ook een roste kater thuis, Milo:
Afbeelding

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:29

Wat een leuk verzorgpaard heb je!
En wat spijtig van je rugletsel./=

Veel plezier op Bokt. ^^

myandalusier