Eens even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djowel

Eens even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 21:23

Hallo bokkers,

Ik dacht vandaag, laat ik mij ook eens aanmelden op dit forum :) Ik zal wat over mijzelf vertellen.

ik ben 23 jaar een woonachtig in het Noorden des lands. Mijn gebruikersnaam ik de naam (hoe je hem uispreekt, officieel schrijf je hem als Joëlle) van mijn favoriete verzorgs pony van de manege vroegâh :P
Helaas ben ik niet in het bezit van een eigen paard. Ik hoop dat dit nog iets is voor in de toekomst :)

Mijn liefde voor paarden is begonnen toen ik een jaar of 10 was en toen ik 11 was kreeg ik mijn eerste paardrijles. Al met al heb ik zeker 8 jaar gereden, maar door verhuizen en drukte met school heb ik helaas moeten stoppen met deze hobby. Maarja, eens een paarden liefhebben, altijd een paarden liefhebber, dat virus gaat er nooit weer uit :P

Nu ik klaar ben met school en aan het werk ben, heb ik ook weer de kans om mijn hobby op te pakken. Ik ga weer rijden en verzorgen en heb er ontzettend veel zin in! Om mijn kennis weer een beetje op te schroeven en om mijn liefde voor paarden te delen (thuis word het niet heel erg gewaardeerd door vriendlief :P ) leek het me leuk om me aan te melden op bokt. Ik las al wel eens mee, maar het leek me nu eens leuk om mee te gaan posten.

Wieweet tot in een ander topic! :D

groetjes,
Djowel {:}

dancer_

Re: Eens even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:26

Welkom op bokt! Hier kun je vast wel het een en ander leren op paardgerelateerd gebied :)