Niet kunnen plaatsen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DottedDino

Niet kunnen plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 13:28

Hoi,

Sinds vandaag ben ik dus op Bokt :)
Alleen, ik wil iets plaatsen bij BeestenBoel ([BB]), maar dat kan dus niet. Is er een limiet van het aantal dagen dat je op Bokt moet zitten voordat je daarop kan of zo? Het is namelijk best wel dringend, en ik wil de vraag dus snel plaatsen.
Indien je meerdere dagen op Bokt moet zitten voordat je op Beestenboel kan plaatsen, waar kan ik dan mijn vraag terecht over een jong gewond zwaluwtje?

Groetjes

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:30

Je moet 25 nuttige posts in de informatieve topics plaatsen voordat je op de andere delen van het forum kunt plaatsen. Tot die tijd kun je in die topics dus niet terecht. (dat zijn dus de topics onder tabblad 'informatief')

en welkom op bokt natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 29-07-14 13:34, in het totaal 2 keer bewerkt

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:32

Hallo en welkom op Bokt!

Dat je bij de BB niet kunt plaatsen, dat klopt. Bokt kent namelijk een 25-berichten regel. Je moet eerst 25 nuttige berichten (berichten die dus echt iets toevoegen) posten in de topics op het tabblad informatief. Daarna moet je je ook nog aanmelden bij de kudde. Alles hierover kun je lezen in de help, deze staan rechts onderaan elke bladzijde, in de blauwe balk. Het is voor nieuwe mensen hier zowieso een goede tip om deze en de regels (die er naast staan) eens rustig door te lezen.

Wat betreft het zwaluwtje zou je eens contact kunnen opnemen met de dierenarts, vogelopvang of dierenambulance bij jou in de buurt. Zij weten het beste hoe je hier mee om kunt gaan.

Heel veel succes met je zwaluwtje en heel veel plezier hier op Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:33

Je moet 25 nuttige paardgerelateerde berichtjes plaatsen!

Beaudine2000

Re: Niet kunnen plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:27

Ik ben op zoek naar onze vorige pony Roxy
Het is een palomino kleurige merrie! Haar geboorte datum is 1-5-2004 dus ze zou nu 10 jaar zijn! Op haar paspoort heet ze Dyonne!
Wij hebben haar in 2011 verkocht aan mensen uit Heino!
Ze geven geen antwoord op mijn mailtjes alleen dat ze verkocht is aan iemand uit Gelderland!
Wie weet waar onze Roxy staat? We willen heel graag weten hoe het met haar gaat;-)
Ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen hier

Groetjes
Ineke

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:09

Hallo Beaudine2000 en ook jij welkom op Bokt.

Het berichtje plaatsen zoals jij nu hebt gedaan is niet helemaal de bedoeling. Voor het opsporen van je oude pony kun je een berichtje plaatsen op [OV] Opsporing verzocht.

Ik begrijp uit de manier waarop je dit berichtje hebt geplaatst, dat je nog niet helemaal de weg weet hier op Bokt. Dat is begrijpelijk, dat had ik in het begin ook. Graag wil ik je tip geven die ik in het begin ook kreeg, namelijk om eens de regels en de help rustig door te lezen. Dan wordt je al vast heel veel meer duidelijk. Je vindt ze allebei onderaan de bladzijde, aan de rechterkant, in de blauwe balk.

Mocht je daarna toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ben altijd bereid om je verder te helpen.

Heel veel plezier nog gewenst hier op Bokt.