Meer mensen last van dit probleem?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Livana

Meer mensen last van dit probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 19:20

Ik wilde dit onderwerp graag plaatsen bij mensenwelzijn maar ik kan daar geen onderwerp plaatsen ? :n

Maar nu mijn probleem, ik weet van mezelf dat ik heel slecht tegen warmte kan. Ik vind het heel vervelend en word er altijd lui van. Maar nu ben ik dus net terug van een vakantie. (3 dagen). Maar op vakantie was het heerlijk koel. Maar nu ik weer terug ben in Nederland gaat het helemaal niet goed met me en dit benauwende weer. Ik voel me de hele dag duizelig en heel licht in mijn hoofd. Ik heb echt knallende koppijn, en als iemand iets tegen me zegt dan heb ik dat soms niet eens door.

Vandaag ging ik de paarden longeren en ben ik er mee gestopt halverwege omdat ik dacht dat ik flauw ging vallen. Ik eet en drink niet anders dan normaal..

Iemand ideeën wat ik er tegen kan doen? Voordat ik straks echt plat lig. :evaw:

mick75

Re: Meer mensen last van dit probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:48

Meer drinken dan je normaal doet. Je zweet een hoop vocht uit, dat moet ook aangevuld worden. Let ook op dat je genoeg zout en suikers binnenkrijgt, vooral zout zweet je ook uit.

Evti

Re: Meer mensen last van dit probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:52

In een hoekje in een kelder met een ventilator. :+ Nee even serieus kan er zelf ook heel slecht tegen gelukkig hebben we een zwembad en plof ik daar af en toe in en dan weer bij de ventilator

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:18

Er is een reden dat je nog niet op MWS kunt plaatsen; je hoort nog niet bij de 'Kudde'. Lees hier maar eens na: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Om die reden plaats ik hier een slotje; je topic hoort namelijk thuis op MWS en dus niet hier op WWW, maar omdat je daar nog niet kunt reageren sluit ik dit topic. Als je je 25 nuttige berichten bij elkaar hebt en tot de kudde bent toegelaten, kun je een nieuw topic openen. :)