Bokt account verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bokt account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:45

Hallo!

Ik wil graag dit account verwijderen, waarom is om persoonlijke redenen. Maar kan dit eigenlijk wel?
Ik kon het zelf neit zo snel vinden.

Selena

Re: Bokt account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:46

Je kan je account niet verwijderen, wel natuurlijk al je informatie maar niet je hele account.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:46

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:31

Je kunt een pb sturen naar een mod en de situatie uitleggen dan kunnen ze met je meedenken wat de opties zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:33

Je kan wel specifieke berichten laten verwijderen door een mod :) dus bv als je een naam hebt genoemd of je school of iets dat je kan belemmeren in je werk oid.

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:29

In principe kan het niet, maar je zou een pb kunnen sturen naar een mod en het uitleggen je kan wel alles van je profiel verwijderen en evt berichten.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:34

Seleenntjee schreef:
Je kan je account niet verwijderen, wel natuurlijk al je informatie maar niet je hele account.

Dit is niet echt haar account maar die van een vriendin en daarna heeft ze de naam veranderd.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 09:57

Je account verwijderen kan niet op Bokt. Dat kun je hier teruglezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... account.3F

Als er speciale berichten zijn die je verwijderd wilt hebben, dan kan dat onder bepaalde voorwaarden (nl. als je er een goede reden voor hebt) wel gedaan worden. Mocht het gaat om een lijstje met posts, dan kun je het beste mailen naar Support@bokt.nl - geef links naar de berichten, en geef ook een duidelijke reden waarom je deze verwijderd wilt hebben.

Uit de post van Brainless maak ik op dat dit niet je eigen account is. Daar wil ik je wel even over waarschuwen; het is niet toegestaan accounts te 'delen' op Bokt; een account is strict persoonlijk en er mag dus niet meer dan 1 persoon gebruikmaken van een account. Ook mag je als 1 persoon niet meerdere accounts gebruiken (Schaduwaccounts). :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:04

Je kan wel jezelf bannen.

Maar hanmar, bij sommige topics staat dat ze toestemming hebben gekregen voor een schaduwaccount

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:08

Dat is een hele specifieke procedure, Xfjord, waar bepaalde strenge regels bij horen. Lees hier maar eens: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Ik_wi ... mag_dat.3F

In het kort mag je inderdaad een SA aanvragen als je een heel persoonlijk probleem op Bokt zou willen bespreken. Dat moet je aanvragen via een speciale procedure, waarbij een aantal speciaal aangewezen mods beslissen of het kan; als zij toestemming geven, dan pas mag je dat SA aanmaken en alleen gebruiken om dat ene probleem te bespreken. Al het andere gebruik levert terstond sancties op, en ook een SA aanmaken zonder dat eerst aangevraagd te hebben levert sancties op.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:36

Ja en als je dan een mod een pb stuurt om een schaduwaccount aan te vragen hoor je er nooit niks meer van!
Schandalig vind ik dat!
Nu is het niet meer nodig en zou ik het niet eens meer willen, maar een paar maanden geleden had ik er heel graag gebruik van gemaakt.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:13

Dat is geen standaardprocedure, justdiesel, en wellicht is er iets fout gegaan. Ik ben niet een van die mods dus kan je daarbij niet verder helpen. In zo'n geval is het wel handiger (en opbouwender!) om een van de betreffende mods (wellicht een ander dan degene die je oorspronkelijk PB'de?) nog eens te contacteren.

Houd er rekening mee dat alle moderators op Bokt vrijwilligers zijn die in hun vrije tijd een hoop tijd inzetten voor Bokt. De leden van de 'SA-commissie' doen dit erbij, bovenop hun gewone modtaken. Dat er dan eens een doorheen slipt is absoluut onwenselijk, maar het kan wel gebeuren.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:17

justdiesel schreef:
Ja en als je dan een mod een pb stuurt om een schaduwaccount aan te vragen hoor je er nooit niks meer van!
Schandalig vind ik dat!

Dan doe je denk ik iets verkeerd. Als je je PB naar een hoofdmod stuurt krijg je denk ik wel reactie. Ik in elk geval wel, toen ik info vroeg over een SA wat ik wilde aanmaken.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:18

Ik vind het eigenlijk best apart dat ik mijn eigen account niet zou kunnen verwijderen. Ik snap dat je berichten van nu tot een maand oud niet weg kan halen maar alles ervoor zou toch kunnen?

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 13:58

Nuja, je kunt wel je profiel leeghalen bijvoorbeeld, jezelf voor bepaalde tijd bannen, of gewoonweg niet meer inloggen op je account. Heb je bepaalde posts die je weg wilt hebben dan kunnen die onder bepaalde voorwaarden wel verwijderd worden. Het enige wat inderdaad niet kan, is je gehele account verwijderen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:11

Hanmar schreef:
Nuja, je kunt wel je profiel leeghalen bijvoorbeeld, jezelf voor bepaalde tijd bannen, of gewoonweg niet meer inloggen op je account. Heb je bepaalde posts die je weg wilt hebben dan kunnen die onder bepaalde voorwaarden wel verwijderd worden. Het enige wat inderdaad niet kan, is je gehele account verwijderen.

Jawel hoor en dat is in het verleden ook wel gebeurd.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:36

Brainless schreef:
Hanmar schreef:

Jawel hoor en dat is in het verleden ook wel gebeurd.

Dat weet ik, Brainless, in het verleden is dat wel gebeurd maar dat gebeurt nu niet meer. :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:37

maar kan je jezelf niet bannen voor altijd?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:38

De berichten kunnen niet worden verwijdert omdat dan hele discussie niet meer lopen. Wat wel gedaan kan worden is dat je useraccount omgezet wordt naar een gastaccount, profiel leeghalen kun je zelf.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:38

Xfjord schreef:
maar kan je jezelf niet bannen voor altijd?

Bannen gaat de berichten niet weghalen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:42

justdiesel schreef:
Schandalig vind ik dat!
Nu is het niet meer nodig en zou ik het niet eens meer willen, maar een paar maanden geleden had ik er heel graag gebruik van gemaakt.

Dat is heel vervelend :\ Ik ben een van de moderators die in het 'SA voor problemen' team zitten. Ik heb het nog even nagekeken en jouw verzoek is helaas nooit bij ons bekend geworden :\ .

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:46

Cassidy schreef:
De berichten kunnen niet worden verwijdert omdat dan hele discussie niet meer lopen. Wat wel gedaan kan worden is dat je useraccount omgezet wordt naar een gastaccount, profiel leeghalen kun je zelf.

Waarom dan niet berichten laten staan van een maand oud maar alles wat ouders is dan dat gewoon verwijderen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:00

quera schreef:
Cassidy schreef:

Waarom dan niet berichten laten staan van een maand oud maar alles wat ouders is dan dat gewoon verwijderen.

Omdat er ook mensen zijn die op Bokt zitten om te leren en te lezen of een bepaald onderwerp interessant vinden. In sommige gevallen betekent dat hele oude topics. Dus nee dat is niet handig om berichten te verwijderen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:14

KimD schreef:

Omdat er ook mensen zijn die op Bokt zitten om te leren en te lezen of een bepaald onderwerp interessant vinden. In sommige gevallen betekent dat hele oude topics. Dus nee dat is niet handig om berichten te verwijderen.[/quote]
Nou ik ken niemand die nog topics uit 2010 oid gaat lezen. Maargoed :+

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:19

quera schreef:
Nou ik ken niemand die nog topics uit 2010 oid gaat lezen. Maargoed :+

Je moest eens weten wat de leeftijd is van sommige topics die uit de diepste dieptes van Bokt soms omhoog gehengeld worden.
Zelf quote ik ook vaker uit oudere topics, omdat de trainingsmethodes die daar instaan nog steeds geldig zijn, en het me heel veel tikwerk bespaart.