Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daanmara

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 17:22

Hallo allemaal

voor't eerst dat ik een forum binnen rol en eigenlijk niet goed weet hoe ik moet beginnen.
Ik ben Danielle, 41jr en van kleins af aan al paardengek. Vroeger tot in m'n tienerjaren veel
pony en paard gereden, daarna helaas nauwelijks meer.
De reden dat ik me hier aangemeld heb is op aanraden van een 2tal vriendinnen van me die
hier met regelmaat aanwezig zijn (geen idee wat hun namen hier zijn eigenlijk :o ). Zij vertelden
mij dat ik misschien hier kan vinden wat ik zoek.

Voor mijn stiefdochter (14jr) ben ik op zoek naar een verzorg pony. Tot voor kort woonde zij in
Alkmaar en Heerhugowaard waar zij regelmatig een pony verzorgde en ook zo nu en dan kon rijden.
Nu woont ze bij ons in Den Oever, maar de manages hier hebben alleen nog maar lessen voor kinderen
en volwassenen met eigen pony/paard, tja en helaas.. zo breed hebben wij het niet.
Mijn stiefdochter heeft enorm veel meegemaakt in haar jonge leventje en haar vader en ik denken dat
het goed voor haar zou zijn als zij hier in de buurt weer tijd met pony's/paarden zou kunnen doorbrengen.

Is er misschien iemand die iets weet in Den Oever of zeer nabije omgeving. De jonge dame is afhankelijk van een fiets.

Groetjes Danielle

(ik hoop dat ik dit in het juiste topic heb geschreven, zo niet mag het verplaatst worden hoor :) )

Kidde

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:24

Je kan hiervoor een advertentie op de bokt markt openen ;)

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:37

Hallo,
Welkom op bokt!

Voor je stief dochter kan je idd op de boktmarkt een advertentie plaatsen

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:20

Welkom op Bokt!

Je voorstellen kan inderdaad hier op WWW en verder meekletsen op de andere fora. Voor je zoektocht naar een verzorgpony raad ik je aan om een advertentie te plaatsen op de Bokt Markt - kijk ook eens naar andere advertenties daar!

Als je nog vragen hebt over Bokt, aarzel niet mij een berichtje te sturen ('PB'). :)

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 04:12

Welkom ;)

Jolien0808

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:48

Hallo :)