hoe plaats je een forum ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardenstuff

hoe plaats je een forum ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 22:21

heeey er staat elke keer dat ik 25 nuttige reacties op paardenforums moet geven maar waar vind ik die en wat bedoelen ze met ''nuttig'' en na 25 reacties kan je dan automatisch forums plaatsen of hoe zit het allemaal kan iemand het allemaal uitleggen alvast bedanktxx ♥

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: hoe plaats je een forum ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 23:45

Nuttige berichten zijn berichten waar iemand echt iets mee kan. Bijvoorbeeld in topics over rijden, dat ze bijvoorbeeld de handen iets rechterop moeten houden ofzo. Dingen als "mooie pony" od. tellen volgens mij niet als nuttig.

De topics waarin je die 25 berichten moet halen, staan onder het tabblad "informatief". Het gaat hierbij om de echt paardgerelateerde topics, dus niet de HK-topics die er tussen staan. Als je bovenin op "fora" klikt, zie je daar het tabblad tussen staan.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, zo niet mag je altijd weer vragen!

Verenaxox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 21:52

Hoe plaats ij een bericht want heb een probleem met me paard en ik snap niet hoe je een bericht kan maken ?

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:19

bedankt ben ook nieuw op bokt en wist ook niet hoe je berichten moest plaatsen :)*

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 08:57

en hoe zet je een foto in een topic :?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 09:03

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 09:04

Via de zoekfunctie kom je heel veel topics tegen met deze vragen en daar staan ook de antwoorden. Ook in de Bokt Help staan de antwoorden op jullie vragen, lees hier maar http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:18

bedankt het is gelukt

banditxdino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:52

ik weet het ook niet .. kan iemand mij helpen ? ik kan niet eens z'n bericht plaatsen.. ben dan ook wel net nieuw..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:58

Je moet gewoon veel berichten posten in dit gedeelte van het forum
http://www.bokt.nl/forums/

Wat ook kunt doen is bijv hier [HAR] Harnachement een topic openen met een vraag over zadels. Op die manier moet wel lukken om aan die 25 berichten te komen.

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:04

Uhm, volgens mij is het niet helemaal de bedoeling om maar gewoon een vraag over zadels te verzinnen en er een topic over te openen, alleen omdat je aan je berichten wilt komen.... Dat is nogal een onzinnige tip. Ik weet niet helemaal precies hoe het werkt, maar gezien de toevoeging van het woord 'nuttig' gaat het er in ieder geval om dat je mensen helpt met je bijdrage.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:38

De 25 nuttige berichten worden alleen geteld als je deze op het tabblad 'Informatief' plaatst, daar zijn genoeg onderdelen en fora te vinden waar je kan reageren. Het is niet de bedoeling om zomaar ergens berichten of topics te posten om maar aan die 25 berichten te komen. Je hebt grote kans dat wij die berichten en topics verwijderen en dan wordt jouw aantal alleen maar minder.