Ik kijk hier al een poosje mee om kennis/informatie op te doen en gewoon lekker mee te lezen in jullie day to day horse stuff.
Ik ben eind november 2013 begonnen met reining lessen op Trainingsstal Starnmeer, dit is eigenlijk niet waar m'n ambities liggen maar ik heb na een valpartij heel wat jaren geleden een "snelheidsangst" (laat ik het maar zo noemen) ontwikkeld en vond reining een goede manier om daar vanaf te komen, het is toch allemaal wat meer op snelheid gebaseerd en dus moet je geen chicken zijn...daarnaast is de basis het belangrijkst en in alle onderdelen in de western wel gelijk denk ik.
Ik krijg les van Evelien (instructrice) en dat is gewoon een topmens met heel veel mensenkennis en ervaring en daar voel ik me zeer prettig bij!

Gaat tot nu toe heel behoorlijk vind ikzelf, stap nu eigenlijk zonder knikkende knieën op en ook de galop durf ik gerust in te zetten..(al is m'n linker galop nog wel slecht, oorzaak: ook de valpartij waardoor ik nu minder kracht in m'n linkerbeen heb)
Verder verzorg ik af en toe de Haf van m'n buuf, een lekkere eigenwijs met jolige buien, precies een Haf dus

Nou dat was het wel zo'n beetje...
Ohja heb ook nog 2 katten (ragdoll en Brits korthaar) een man en een dochter van 5

Groetjes
Mariska