Hoi. Ik zag laatst een bericht waar dit is stond 'Ik heb het getemd voor uitgelicht' of zoiets. Wat betekend dit? Alvast bedankt. Groetjes Iris. Graag sluiten als dit verkeerd staat of verplaatsen.
Via het temmen (rode uitroeptekentje onderaan ieder bericht) kan je een bericht onder de aandacht brengen. Dit kan voor ruzie's, reclame, of andere dingen te melden, maar ook om een topic onder de aandacht te brengen voor uitgelicht (op de voorpagina rechts zie je iedere dag verschillende topics die 'uitgelicht' worden).
Echter heeft 'tems' verzamelen voor uitgelicht niet echt zin omdat het geen wedstrijd is en het niet een kwestie is van wie de meeste tems heeft, komt in uitgelicht Dus het werkt niet per definitie in je voordeel.
Chanellhoii
Geplaatst: 27-01-14 15:20
Tem = tip een moderator. ofzo als je dat voor uitgelicht doet dan stel je zegmaar voor om dat topic in uitgelicht te laten zetten
Zie je een rood uitroeptekentje? ja = ja, nee = nee
Iris82
Geplaatst: 27-01-14 15:31
Je kunt je eigen topic wel nomineren voor Uitgelicht, maar het wil niet zeggen dat het dus ook in Uitgelicht komt. Het topic moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Meer informatie kun je hier lezen: http://o.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=1757248
Temmen doe je niet alleen voor uitgelicht, maar ook ook voor ruzie's, spam enz. Ik kan me voorstellen dat iemand haar/zijn eigen topic wil temmen omdat er b.v. een schrijffout in de titel staat oid.