Profielfoto

Moderators: Muurp, Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Dani, Leo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zoefferd

Profielfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-13 22:34

Hoii bokkers

Ik ben nieuw, maar ik heb een vraagje hoe kan je een avatar er op zetten maar ik heb wel een leuke foto maar hij zegt dan je foto is te groot kan ik hier wat tegen doen? En als dat niet lukt vind ik een gif ook wel leuk :D weet iemand daar een site voor ?

Xx

JPitty

Re: Profielfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:33

Foto die te groot is, dat probleem komt vaker voor hier op Bokt. Daarom hebben de teamleden in de help hierover een stukje geschreven, plus een link naar de verkleiner: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Mijn_ ... r_maken.3F.

En als je dan een klein stukje omhoog scrolt, staat daar ook bij welke sites je kunt gebruiken voor het uploaden van je foto's.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, zo niet mag je me altijd weer even vragen!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn.
Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij!
Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!

&if=1

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 16:48

JPitty schreef:
Foto die te groot is, dat probleem komt vaker voor hier op Bokt. Daarom hebben de teamleden in de help hierover een stukje geschreven, plus een link naar de verkleiner: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Mijn_ ... r_maken.3F.

En als je dan een klein stukje omhoog scrolt, staat daar ook bij welke sites je kunt gebruiken voor het uploaden van je foto's.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, zo niet mag je me altijd weer even vragen!

Dankjewel je hebt me goed geholpen :j

JPitty

Re: Profielfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:51

Graag gedaan Zoefferd!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn.
Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij!
Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!

&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie