Hallo, even mezelf voorstellen!

Moderators: Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Amaryllis, Dani, Leo, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sanguine

Hallo, even mezelf voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 18:58

Hoi allemaal! :)

Mijn naam is Sanguine (Anneke), ik ben 18 jaar oud en ik woon in een klein dorpje in Friesland (Wirdum). Ik volg op dit moment geen opleiding en ik heb geen werk, ik ben bezig om alles eerst op de rit te krijgen in mijn hoofd. ;) Ik heb nu zo'n 5 jaar ervaring met paarden, waarvan ik ongeveer 3,5 jaar iedere week naar een manege ging om te lessen. Dit heb ik op een gegeven moment stop gezet omdat zelfs dat te veel van mij vroeg.

Ik heb nu een 'eigen' paard, Frits. Hij staat niet officieel op mij naam, maar omdat ik alle zorg voor hem draag en alles voor hem betaal, mag ik hem van de officiële eigenaresse, mijn eigen paard noemen. Ik heb Frits weer sinds vorig jaar juni. Daarvoor verzorgde ik hem ook al een tijdje, maar toen ging het mis. Ik moest kiezen tussen de manege en hem, en ik koos voor de manege. Frits kwam op een manege terecht, en de foto's braken mijn hart. Ik heb er toen alles aan gedaan om hem weer op te halen, en dat is gelukt. We moesten alles weer op bouwen, het vertrouwen was weg. Ik wilde wel vertrouwen maar ik durfde niet, en dat was andersom geloof ik ook het geval. Gelukkig is dat weer helemaal goed gekomen. We hebben in één jaar ongelooflijk veel bereikt samen, en ik ben onwijs trots op die pony. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn definitieve keuze wat betreft Frits. Het klinkt cliché, maar het is mijn alles.

Nou, verder is fotograferen een grote passie van mij. Sinds kort heb ik een Canon EOS 400D met de standaard kitlens (18-55) waar ik érg blij mee ben. Zeer binnenkort zal ik een Tamron lens (70-300) aanschaffen. Ik zoek nog een fotografie naam, en ik wil daar eigenlijk een topic over openen. Waar kan ik dat het beste doen op het forum? Voor de mensen die het leuk vinden; dit is mijn site tot nu toe. :)

Liefs,
Sanguine.

JPitty

Re: Hallo, even mezelf voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:20

Hallo en welkom op Bokt! Hoop dat je je hier snel ,,thuis" voelt!

Voor wat je vraag over fotografie betreft kun je op dit forumdeel: [FK] FotoKunst terecht. Helaas kun je hier niet zomaar in posten, je moet namelijk eerst aan de 25 berichten regel voldoen, voordat je daar kunt posten. Uitleg over het hoe en waarom hiervan kun je in de help vinden.

Deze en ook de regels over Bokt zijn zowieso nuttig om eens rustig door te lezen. Mij heeft dat, toen ik hier net kwam, ook heel goed op weg geholpen. Je vindt ze allebei helemaal onderaan de pagina, in de donkerblauwe balk. Daar staan ze aan de rechterkant.

Nogmaals wil ik je een gezellige tijd hier op Bokt toewensen en hoop dat snel je draai hier vindt.

Mocht je nog vragen hebben, mag je die altijd stellen!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn.
Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij!
Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!

&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie