Hallo, even mezelf voorstellen!

Moderators: Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Amaryllis, Dani, Leo, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sanguine

Hallo, even mezelf voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 18:58

Hoi allemaal! :)

Mijn naam is Sanguine (Anneke), ik ben 18 jaar oud en ik woon in een klein dorpje in Friesland (Wirdum). Ik volg op dit moment geen opleiding en ik heb geen werk, ik ben bezig om alles eerst op de rit te krijgen in mijn hoofd. ;) Ik heb nu zo'n 5 jaar ervaring met paarden, waarvan ik ongeveer 3,5 jaar iedere week naar een manege ging om te lessen. Dit heb ik op een gegeven moment stop gezet omdat zelfs dat te veel van mij vroeg.

Ik heb nu een 'eigen' paard, Frits. Hij staat niet officieel op mij naam, maar omdat ik alle zorg voor hem draag en alles voor hem betaal, mag ik hem van de officiële eigenaresse, mijn eigen paard noemen. Ik heb Frits weer sinds vorig jaar juni. Daarvoor verzorgde ik hem ook al een tijdje, maar toen ging het mis. Ik moest kiezen tussen de manege en hem, en ik koos voor de manege. Frits kwam op een manege terecht, en de foto's braken mijn hart. Ik heb er toen alles aan gedaan om hem weer op te halen, en dat is gelukt. We moesten alles weer op bouwen, het vertrouwen was weg. Ik wilde wel vertrouwen maar ik durfde niet, en dat was andersom geloof ik ook het geval. Gelukkig is dat weer helemaal goed gekomen. We hebben in één jaar ongelooflijk veel bereikt samen, en ik ben onwijs trots op die pony. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn definitieve keuze wat betreft Frits. Het klinkt cliché, maar het is mijn alles.