Even voorstellen (:

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MariaMaaike

Even voorstellen (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-13 22:12

Hallo allemaal (:

Eigenlijk heb ik al een poosje een Bokt account, maar ik heb er nog steeds niks mee gedaan.
Vandaag heb ik besloten om wat actiever te worden :) Er daarom moet ik me eerst maar even voorstellen:

Ik ben Maria- Maaike Dijkstra. Ik woon in Friesland.
Ik rijd bijna 4 jaar. Omdat ik het erg druk heb de laatste tijd rijd ik 1x in de twee weken les op de manege.
Waar ik het trouwens erg naar mijn zin heb. Verder verzorg ik nog een New Forest en 2 shetlanders.
Bij de shetlanders heeft van 't zomer een hengst gestaan, dus we hopen op 2 veulentjes volgend jaar :D
Ik verzorg samen met mijn zusje. Zij rijd inmiddels als bijna 6 jaar. We hebben elk een shetlander onder onze hoede genomen, en samen doen we de New Forest. Dit gaat gelukkig altijd helemaal goed, en ik vind het altijd heel gezellig.

Nou ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben gekregen, en wie weet kom ik jullie nog vaker tegen op Bokt. Bedankt voor het lezen!

Groetjes Maria- Maaike

JPitty

Re: Even voorstellen (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:43

Van harte welkom op Bokt! Wens je hier een heel fijne tijd toe!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn.
Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij!
Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!

&if=1

MariaMaaike

Re: Even voorstellen (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 23:07

Dankjewel :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie