is een instructeur daadwerkelijk instructeur??

Moderators: Polly, Dani, Leo, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

effe_checken

is een instructeur daadwerkelijk instructeur??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 16:30

Ik vroeg me af waar ik kon controleren dat een instructeur daadwerkelijk Deurne gevolgd en afgemaakt heeft. of is dat echt een kwestie van op de blauwe ogen geloven??

ik neem aan dat je dat toch ergens na moet kunnen kijken voor je besluit van iemand les te nemen..

ijssnuiver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:31

Er zijn meerdere instructeursopleidingen dan Deurne he ;) . Dat om mee te beginnen.

Maare wat dacht je van een diploma? Die kan je toch laten zien als je de persoon in kwestie niet geloofd?

Vanaf nu ben ik Fibra verdeelpunt en heb zowel het voer als de crème op voorraad. Afhalen kan bij mij in Leeuwarden.
Voor meer informatie/afspraak maken: info@holistischtrainer.nl

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:31

Lang niet alle instructeurs zijn naar Deurne geweest. Is ook niet nodig om jezelf instructeur te mogen noemen.

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:33

De ORUN wordt vanuit de KNHS gedaan. Wellicht kan je daar informatie opvragen? Of nog een beter idee, vraag het certificaat van de instructeur :)* .

Daarnaast, waarom moet een instructeur per se ORUN of Deurne afgemaakt hebben? Als de persoon waar jij les van wilt hebben goed lesgeeft, wat zegt zo'n papiertje dan nog :)?

*Burp*

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:34

_San87_ schreef:
De ORUN wordt vanuit de KNHS gedaan. Wellicht kan je daar informatie opvragen? Of nog een beter idee, vraag het certificaat van de instructeur :)* .

Daarnaast, waarom moet een instructeur per se ORUN of Deurne afgemaakt hebben? Als de persoon waar jij les van wilt hebben goed lesgeeft, wat zegt zo'n papiertje dan nog :)?

En hoe weet jij of die persoon goed lesgeeft, als je die persoon verder niet kent/voor het eerst ziet?
Juist... :)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:36

Cerera schreef:
_San87_ schreef:

En hoe weet jij of die persoon goed lesgeeft, als je die persoon verder niet kent/voor het eerst ziet?

Ik wist niet dat met een papiertje de garantie van goed lesgeven komt, joh. Dat is nieuw voor me :)).

Nooit gehoord van proeflessen?

*Burp*

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:37

Cerera schreef:
_San87_ schreef:

Door aan anderen te vragen of die persoon goed les geeft. Door een proefles te nemen en te kijken hoe dat bevalt. Een diploma zegt helemaal niets. Ik heb les gehad van iemand die Orun had gedaan ... dat was 'geen gelul, trek hem in de krul' en schoppen als 'ie niet luistert. En toch echt dat Orun-papiertje gehaald.

Zij springt over wolken heen, en ze komt niet meer omlaag ...
Dag vrouwtje, dag liefje.
Dag tutje.
† 16-07-2011

ijssnuiver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:38

Cerera schreef:
_San87_ schreef:

Daar kom je dan na 1 les toch snel genoeg achter?
Met papiertje weet je in ieder geval dat er een opleiding gevolgd is en dat iemand de kennis in huis zou moeten hebben(of althans daar mag je dan vanuit gaan). Of hij/zij dat daadwerkelijk als een goede instructeur over kan brengen, das een kwestie van proeflesje.

Vanaf nu ben ik Fibra verdeelpunt en heb zowel het voer als de crème op voorraad. Afhalen kan bij mij in Leeuwarden.
Voor meer informatie/afspraak maken: info@holistischtrainer.nl

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:42

_San87_ schreef:
Cerera schreef:

Ik wist niet dat met een papiertje de garantie van goed lesgeven komt, joh. Dat is nieuw voor me :)).

Nah, ik heb al een jaartje of 15 dezelfde goede instructeur. :)
Maar aan de antwoorden die iedereen op mijn reactie geeft, Heeft TS een stuk meer dan aan het antwoord: "Als iemand goed lesgeeft is een papiertje niet nodig."

Maw, een diploma is geen garantie voor een goede instructeur. Wel heb je dan te maken met iemand die de opleiding afgemaakt en gehaald heeft, waardoor je dus best mag verwachten dat hij daarvan genoeg weet.
Je moet ergens beginnen he? En dat dat is bij het zoeken van iig een gediplomeerd instructeur is wat mij betreft een logische eerste stap.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:46

Cerera schreef:
_San87_ schreef:

Nah, ik heb al een jaartje of 15 dezelfde goede instructeur. :)
Maar aan de antwoorden die iedereen op mijn reactie geeft, Heeft TS een stuk meer dan aan het antwoord: "Als iemand goed lesgeeft is een papiertje niet nodig."

Maw, een diploma is geen garantie voor een goede instructeur. Wel heb je dan te maken met iemand die de opleiding afgemaakt en gehaald heeft, waardoor je dus best mag verwachten dat hij daarvan genoeg weet.
Je moet ergens beginnen he? En dat dat is bij het zoeken van iig een gediplomeerd instructeur is wat mij betreft een logische eerste stap.

TS heeft kennelijk al een instructeur gevonden en vraagt zich af waar ze kan nakijken of hij een papiertje heeft. Ik vroeg me daarop af, wat doet het papiertje ertoe wanneer de persoon in kwestie goed les geeft.

Niet. Imo.

*Burp*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie