Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:De ORUN wordt vanuit de KNHS gedaan. Wellicht kan je daar informatie opvragen? Of nog een beter idee, vraag het certificaat van de instructeur.
Daarnaast, waarom moet een instructeur per se ORUN of Deurne afgemaakt hebben? Als de persoon waar jij les van wilt hebben goed lesgeeft, wat zegt zo'n papiertje dan nog?
Cerera schreef:_San87_ schreef:De ORUN wordt vanuit de KNHS gedaan. Wellicht kan je daar informatie opvragen? Of nog een beter idee, vraag het certificaat van de instructeur.
Daarnaast, waarom moet een instructeur per se ORUN of Deurne afgemaakt hebben? Als de persoon waar jij les van wilt hebben goed lesgeeft, wat zegt zo'n papiertje dan nog?
En hoe weet jij of die persoon goed lesgeeft, als je die persoon verder niet kent/voor het eerst ziet?
Juist...
Cerera schreef:_San87_ schreef:De ORUN wordt vanuit de KNHS gedaan. Wellicht kan je daar informatie opvragen? Of nog een beter idee, vraag het certificaat van de instructeur.
En hoe weet jij of die persoon goed lesgeeft, als je die persoon verder niet kent/voor het eerst ziet?
Juist...
Juist...
_San87_ schreef:Cerera schreef:
Juist...
Ik wist niet dat met een papiertje de garantie van goed lesgeven komt, joh. Dat is nieuw voor me.
Nooit gehoord van proeflessen?
Cerera schreef:_San87_ schreef:
Ik wist niet dat met een papiertje de garantie van goed lesgeven komt, joh. Dat is nieuw voor me.
Nooit gehoord van proeflessen?
Nah, ik heb al een jaartje of 15 dezelfde goede instructeur.
Maar aan de antwoorden die iedereen op mijn reactie geeft, Heeft TS een stuk meer dan aan het antwoord: "Als iemand goed lesgeeft is een papiertje niet nodig."
Maw, een diploma is geen garantie voor een goede instructeur. Wel heb je dan te maken met iemand die de opleiding afgemaakt en gehaald heeft, waardoor je dus best mag verwachten dat hij daarvan genoeg weet.
Je moet ergens beginnen he? En dat dat is bij het zoeken van iig een gediplomeerd instructeur is wat mij betreft een logische eerste stap.