Ook nieuw!

Moderators: Polly, Dani, khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

YellowGray

Ook nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 23:10

Hallo iedereen!

Eigenlijk ben ik helemaal niet zo nieuw, want ik lees al ruim een jaar hier vaak topics. Ik vind het vaak erg nuttig om de idee├źn van anderen te lezen. Maar nu heb ik dan ook eindelijk zelf een account en kan ik niet meer zo anoniem stalken.

Ik ben Floor en ik ben 21 jaar. Ik rijd nu ongeveer 10 jaar. Ik heb een leasepaardje die ik 3 keer in de week rijd. Ik heb haar nog maar net, en ik hoop dat we snel gewend aan elkaar raken en een leuk team worden :) Op dit moment vindt ze alles vooral nog eng en scheurt ze er vandoor zodra er iets raars gebeurt (laatst schrok ze 5 keer achter elkaar toen ze in een hoop stront ging staan) :')

In de toekomst wil ik meer met Natural Horsemanship gaan doen en hopelijk mag ik later eigenaar zijn van een lieve stoere IJslander. Ik ga een paar keer per jaar naar stal Hoursinne in de Ardennen om vrijwilligerswerk te doen en hier leer ik veel over een natuurlijke en fijne omgang met paarden!

Ik denk dat ik het verhaal nu wel lang genoeg vind, als er prangende vragen zijn dan hoor ik het wel :D

Knudd

Re: Ook nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:21

Welkom op Bokt! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie