Ongeveer vier jaar geleden heb ik mijn toen 12 jarige ruin Oostwind verkocht. Ik heb hem nog wel eens bezocht, maar na zo'n 2 jaar kreeg ik een mail van zijn eigenaren dat ze hem ook hebben verkocht, wegens omstandigheden. Ik weet dus niet meer waar hij gebleven is, maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe het met hem is. Uiteraard heb ik de mail beantwoord en gevraagd waar hij is, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Even wat informatie: Naam: Oostwind Geslacht: Ruin Afstamming: Landwind ll B Stokmaat: ongeveer 167 Kleur/tekeningen: vos met met een grote witte bles, 2 witte achterbenen en heel klein voorplukje.
Qua karakter is het een paard wat echt altijd vrolijk is en heeft zeker ook een eigen wil.
Ik woon zelf in Overijssel, en na mij is Oostwind ook in Overijssel gebleven. Misschien dat hij hier in de buurt ergens staat?
Mocht je meer informatie hebben dan hoor ik dat graag, ik wil heel graag weten hoe het met hem is!
Hoe ik foto's moet plaatsen weet ik niet, want ik heb net een account aangemaakt.
Bagheera_206
Geplaatst: 15-10-13 07:27
Omdat dit topic is geopend door een schaduwaccount wordt het gesloten.