Mijn naam is Kelley, ik woon sinds 5 jaartjes in Turnhout (België), maar ik kom uit Den Haag, waar mijn hart nog altijd ligt.
Ik ben 14 jaar, en heb al zo lang als ik mij kan herinneren iets met paarden gehad. Vroeger wou ik altijd paardenspelletjes doen, de shetjes van mijn nicht waren mijn beste vrienden enzovoort..

Via een sport-na-school-ding heb ik de kans gekregen om te leren paardrijden. Het SNS-ding, is gemaakt om kennis te maken met een bepaalde sport, en dit jaar zit er ook paardrijden bij! Er is altijd een enorme twijfel geweest voor mij, ik heb namelijk scoliose (rug-aandoening). Dus geld neerleggen voor materiaal en de lessen is niet heel ideaal, het zou bijvoorbeeld zo maar kunnen dat ik na 2 weken moeten stoppen als het teveel pijn zou doen. Dit is dus perfect! De materialen waren ten koste van de manege, en jet lesgeld was een schappelijke prijs. Mijn lessen starten vanaf vandaag, iedere woensdag een uurtje, en dat dan 12 weken lang.
Als iemand nog tips heeft voor een beginner zoals mij, of ivm rugklachten/scoliose, hoor ik het graag!