Mijn naam is Wilke, 20 jaar en rij ongeveer vanaf mijn 11e.
Met de stops tussendoor heb ik bij elkaar opgeteld ongeveer 7 jaar rij ervaring.
Ik heb altijd op een manege gereden maar helaas is me dit uiteindelijk te duur geworden sinds ik het zelf moet betalen

Sinds 2 weken heb ik een bijrijdpaardje, Kai. Kai is een kruising tussen een Fries en een KWPN'er, erg mooi plaatje om te zien.
Hij heeft een ruim half jaar stil gestaan en nu ga ik er op rijden, uiteindelijk wil ik met hem gaan lessen bij een vereniging.
Ik zal zo een poging wagen om een foto toe te voegen..

Een week geleden ging ik er voor de 3e keer op rijden, hij deed het heel erg netjes, tot ik 'm wilde aanzetten in galop. BAM. Daar lag ik.
Kan me niet eens goed herinneren hoe het nou eigenlijk is gegaan want ik lag lekker buiten westen te liggen.
Nu lig ik al een week thuis met een hersenschudding. Dus nog even wachten tot ik weer mag beginnen en dan rustig aan opbouwen.
Ik merk nu echt het verschil tussen een manegepaard en een paard van iemand zelf. Kai moet me nog echt leren vertrouwen (en andersom, vooral sinds vorige week haha). Ik hoop dat we heel veel plezier van elkaar gaan beleven!
Goed, genoeg gekletst. Even een poging doen tot een foto te plaatsen:

Bye!