opzoek naar ubora's dancer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sannii6

opzoek naar ubora's dancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 13:18

Hallo iedereen,

Ik heb mij gister geregistreerd omdat zeker weet dat er hier iemand moet zijn die mij kan helpen!

Mijn beste vriendin heeft een tijd Ubora's Dancer (dancer) bijgereden voor een stichting (SSAM). De eigenaar heeft het paard een paar jaar geleden verkocht naar Amerika. Ze is hier nog steeds heel verdrietig van.

Ik ben nu heel hard opzoek gegaan naar het springpaard Ubora's Dancer. Ik ben opzoek naar eigenaren, foto's, verhalen, filmpjes, veulens etc.! Alles is Welkom!

Ben benieuwd of iemand iets over haar weet!

Groetjes!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:27

sannii6

Re: opzoek naar ubora's dancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 13:52

Wat lief dat je bent gaan zoeken! Het filmpje is inderdaad Dancer, ik heb het filmpje vorige week gevonden en inderdaad ook Kevin Babington een mail gestuurd. Hij reageert alleen niet :( Een engels sprekende vriendin van mij en ik gaan hem van de week bellen.

Bedankt voor het meedenken!

sannii6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 14:13

Heb trouwens hier op bokt een topic gevonden over de nakomelingen van Lebora. Toen heeft iemand met de gebruikersnaam potverdikkie daarop geschreven dat Ubora's Dancer toen bij haar stond (2007) ook had ze foto's erbij gezet van dancer en een veulen. Ook haar heb ik een prive berichtje gestuurd maar nog geen reactie gehad

Bagheera_206

Re: opzoek naar ubora's dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:42

Ik lees dat je inmiddels al het een en ander op Bokt hebt gevonden.

Als je op zoek bent naar een paard is er een apart deel op Bokt.
[OV] Opsporing verzocht

In de richtlijnen staat o.a. dat je alleen een topic mag plaatsen als je op zoek bent naar vorige eigenaar van je paard of als je eigen paard, lease/verzorgpaard uit het oog bent verloren.

Helaas kun jij op Bokt dus niet op zoek gaan naar Ubora's Dancer van jouw vriendin, maar zal jouw vriendin zelf een topic moeten openen in [OV]. Ik zal jouw topic voor je sluiten.