even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie98

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 20:40

hallo alllemaal
ik ben Valerie en ik woon in Brabant in een klein dorpje. Ik rij al zo'n beetje mijn hele leven. Op dit moment rij ik op mijn WelshPBr. pony Epipy Rose. Zij is 6 jaar en komt uit Ierland. Toen ik haar op 1 januari kreeg was het een groene pony. Nu rij ik met haar Bdressuur en L springen maar we hebben al ruim genoeg punten voor het L1 dressuur en M springen. Het leukste wat ik tot nu toe met haar gedaan heb was vorige week het Horse Event :D We zaten in de finale voor wineensponsorship van PAVO en Trust. En mijn moeder had een plaatje in de stand van de Welsh geregeld en toen mocht ik ook nog mee doen met de rassen parade en de demonstratie van het Welshstamboek.
Vandaag hebben we een buitenrit gemaakt en volgende week hebben we onze eerste SGW *\o/*
We hebben ook nog een shetlander Billy een Welsh B BoogieWoogie een Welsh B Casperhof's FENNY en haar hengstveulen Moorstreet's LENNON en een IJslander Ljettir fra Stanmyr. /3

http://www.youtube.com/watch?v=qvrjQGCIKa4
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1521_n.jpg

Valerie98

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 20:45

ik weet eigenlijk niet hoe je een foto plaatst :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:19

Hallo en welkom hier op Bokt! Hoop dat je een leerzame tijd hier hebt!

Hoe je foto's plaats en nog heel veel meer vragen en antwoorden kun je vinden in de help. Nieuwe Bokkers raad ik aan om deze, en de regels, eens even rustig door te lezen. Het heeft mij destijds als nieuweling ook heel veel info gegeven over hoe het hier werkt.

Je vindt ze allebei helemaal onderaan de pagina, in de donkerblauwe balk. Ze staan aan de rechterkant.

Nogmaals heel veel plezier hier en mocht je daarna toch nog vragen hebben over iets, stel ze dan gerust!

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 21:13

JPitty schreef:
Hallo en welkom hier op Bokt! Hoop dat je een leerzame tijd hier hebt!

Hoe je foto's plaats en nog heel veel meer vragen en antwoorden kun je vinden in de help. Nieuwe Bokkers raad ik aan om deze, en de regels, eens even rustig door te lezen. Het heeft mij destijds als nieuweling ook heel veel info gegeven over hoe het hier werkt.

Je vindt ze allebei helemaal onderaan de pagina, in de donkerblauwe balk. Ze staan aan de rechterkant.

Nogmaals heel veel plezier hier en mocht je daarna toch nog vragen hebben over iets, stel ze dan gerust!

Dankje wel ik zal het eens gaan proberen :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 16:54

MOcht het niet lukken, vraag dan gerust weer even hoor!