Zondag is een vriendin van mij jarig, en ze heeft een pony, alleen nu wil ik echt een super leuk cadeau'tje voor haar regelen maar het word al snel te duur. Hebben jullie nog tips wat ik haar kan geven. Of een site waar ik leuk en goedkoop een paarden cadeautje kan vinden?
Het gaat om het gebaar. Potje paardensnoepjes is altijd leuk.
Nienke15
Geplaatst: 10-09-13 20:06
Als je een leuke foto van haar pony hebt kan je misschien een lijstje kopen, die mooi verven/versieren en dan de foto van die pony erin?
Of ik weet niet of je wel eens tekent, maar een vriendin van mij is ook binnenkort jarig, ik heb haar verzorgpony nagetekend en die in een lijstje gedaan..
Een lijstje koop je bij de action voor een paar euro, dus dat is niet duur
Ja dat is zeker waar, maar ik kan niet zo goed tekenen ;$ En ik weel heel graag waar ze echt stijl van achterover slaat, het is misschien moeilijk gevraagd, en lukt het niet koop ik alsnog wat, of maak ik een mooie collage
Ik zie dat het niet in jullie omgeving is helaas. Ik had in gedachten een lange groeps strand/bosrit met je vriendin.
BobbieLover
Geplaatst: 10-09-13 20:49
Koop een leuk lijstje of maak bijv bij kruidvat een boekje, Met leuke gedichte erin, met foto's van haar en jouw! en haar paard en zij!
_Femkeeex
Geplaatst: 10-09-13 20:53
Of een fotoalbum. Je kan er een bij Hema of AH maken, niet zo heel duur 15€ en de kleine zijn 7€. Dan verzamel je alle leuke foto's van haar en haar verzorgpony, ik zou het heel leuk en persoonlijk vinden als ik een fotoboek zou krijgen.
Ik heb al een leuk cadeau bedacht Bedankt voor alle goeie ideeën en vooral @paardjes45 aan jouw reactie heb ik veel gehad. Ik heb nu een uitgebreide bosrit met picknick geregeld!