Al een tijdje snuffel ik regelmatig rond op Bokt.nl en nu heb ik maar eens een account aangemaakt.
Ondertussen ben ik alweer 29 jaar oud en ben ik alweer 23 jaar met paarden in de weer. Met mijn kleine, zeer ondeugende New Forest pony ben ik begonnen met wedstrijden in dressuur, springen en af en toe een cross en zij heeft me erg veel geleerd (hoe je een val moet breken bijvoorbeeld

Acht jaar geleden is de beestenboel uitgebreid met een hele grote KWPN ruin (nu alweer 14 jaar oud), waarmee ik aardig naar wedstrijden toe aan het werken was. Helaas kreeg ik destijds zelf een ongeluk waardoor ik niet meer kan rijden. MAARRRR! Dat mag de pret niet drukken. Met behulp van mijn Grote Vriendelijk Reus heb ik weer leren lopen en nu kan ik hem zelf weer werken aan de lange teugel. We houden ons vooral bezig met grondwerk (los en vast), veel wandelen, nog meer knuffelen en een hele hoop "Lol met je knol"

De tijd die ik niet bij m'n paard doorbreng besteed ik vooral aan werk, de andere dieren hier in huis (dat zijn er nog al wat), koken, geschiedenis, antropologie en heel veel lol maken met mijn lieve vrienden.
Vragen? Stel ze gerust!
Vriendelijke groetjes,