Vraag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SM96T

Vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 21:42

Hoi,

Ik wil heel graag iets neer zetten in de forum mensenwelzijn maar ik moet nog 4 nuttige berichten schrijven wat zijn daar dan topic's voor om nuttige berichten te schrijven ?
Ik ben op moment best wel ten einde raad en ik zag dit forum dus ik dacht laat ik er ook even mijn verhaal kort neerzetten misschien zijn er nog wel meer mensen met dit probleem of kennen het en kunnen jullie mij meer vertellen dan dat de medische wereld op moment kan. En het is in het weekend opeens weer zo achteruit gegaan dat ik wat aan het struinen was op internet (doe ik normaal nooit ) en toen zag ik bokt opeens voorbij komen ik hoop dat jullie mij meer info kunnen geven zodat ik miss alsof wel een topic aan kan maken en wie weet komt daar iets uit.

Groetjes, en alvast bedankt :)

judith__

Re: Vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:46

Zo te zien aan je berichten aantal heb je de 25 al behaald.
Al nuttige berichteb plaats je in paard gerelateerde topics.
En bevatten informatie waar de ts(topic starter) iets aan heeft.

SM96T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 21:54

ja ik was ook best verbaasd maar hij geeft aan dat ik 4 nuttige berichten nog nodig heb nu ben ik over het algemeen een stille mee lezer maar ik plaats wel berichten. Aha zo. Maar hoe zou je dat dan kunnen zien of tellen dat de ts er iets aan heeft ? Want ja ik wil graag daar iets plaatsen maar het lukt niet ik kom niet verder als die link en dat ik dan nog 4 nuttige berichten nodig heb. Ik vind het best wel flauw en jammer omdat ik graag het er neer wil zetten omdat ik er best mee zit en het even kwijt moet.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:00

Die 25 nuttige berichten zijn er juist zodat niet jan en alleman die niks met paarden heeft hier overal de boel komt vol spammen.

Je kunt bijv naar haw (horses at work) en daar op een topic rijtechnies comentaar geven.
Daar heeft de ts dan wat aan. En is dus een nuttig bericht.

SM96T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 00:17

Oke heel erg bedankt voor de informatie ik ga het meteen proberen:)
Dankje wel!

SM96T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 18:23

Dankje wel!
Het is helemaal gelukt ik heb mijn topic eindelijk op mensenwelzijn kunnen plaatsen heel erg bedankt nogmaals dit had ik even nodig dus dit betekend heel veel voor mij!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:26

Kleine aanvulling: nuttige berichten zijn geen berichten waar de TS iets aan heeft, maar zijn berichten die onder het tabblad 'Informatief' van het forum zijn geplaatst.
Maar ik zie dat het al opgelost is, fijn!

SM96T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 18:30

Aha toch bedankt voor het bericht nog nu snap ik het helemaal! :D
Bedankt!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:10

WWW is bedoeld om jezelf voor te stellen of een paar korte/kleine vragen over Bokt te stellen. Helaas is WWW niet bedoeld voor tips & tricks om aan 25 berichten te komen.

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap en zal dit topic voor je sluiten.