Ik weet dat er al veel topics over zijn alleen heb ik nog geen topic kunnen vinden over hoe je foto's plaatst via de ipad
__Astrid
Geplaatst: 10-08-13 17:44
Ja, mij lukt het ook niet, omdat ik geen knopje vind waarmee ik de afbeeldingsURL van een afbeelding op internet kan kopiëren, bij Google Chrome is dat gewoon rechtermuisknop en dan afbURL kopiëren en dan gewoon plakken tussen de img haakjes
Als je de foto upload via tinypic.com, dan kan je daarna de link kopieren door je vinger erop te houden. Selecteer alles-> kopieer. De link met [img] kan je op bokt plaatsen door je vinger op het beeld te plaatsen en dan plak. Zo kan je gewoon foto's plaatsen op bokt
Ja, dat kan ik wel. Maar als je je foto niet via photobucket of tinypic ofzo upload, maar als je gewoon een afb op internet tegenkomt, bv op Facebook of op een webshop, weet ik niet hoe ik aan die afb link aankan?
Nikitaa_
Geplaatst: 10-08-13 18:28
Die foto kan je dan toevoegen aan je eigen filmrol en vervolgens kan je hem zelf uploaden. Elke foto kan je opslaan door je vinger er op te houden en dan op bewaar afbeelding te drukken.