Er is een tijd van komen en er is een tijd van...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Er is een tijd van komen en er is een tijd van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:44

Er is een tijd van komen en er is ook helaas een tijd van gaan. Na de vele strubbelingen, mede de oorzaak door mij, omdat ik het moeilijk vind goed te functioneren op een forum, De sfeer die in vele topics ver te zoeken is (dus ook topics waar ik zelf niet aan deelneem) en de pesterijen buiten bokt, heb ik besloten dit forum te verlaten.

De pesterijen op twitter, welke ik erg triest en laag van niveau vind hebben mij de doorslag gegeven dit forum te verlaten. Ik hoef niet tussen zulk soort volk te horen. Er zijn speciaal accounts aangemaakt om mijn moeder, zus en mij lastig te vallen en mij te pesten. Er zijn hele nare dingen gezegd, noem het beter kwetsend.

Alle pesters moeten goed beseffen dat er kinderen zijn welke zo gepest worden, gekleineerd, gekwetst dat zij zelfmoord plegen! Ik zeg zeker niet dat ik daar toe in staat ben. Maar vele andere plegen hierdoor wel zelfmoord! Omdat zij psychisch er wel heel erg aan onder doorgaan.

Na dit schrijven ga ik voorgoed offline.

Adios! :evaw:

Chantaliiejj

Re: Er is een tijd van komen en er is een tijd van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:47

Wat erg ik snap niet dat bokkers dat doen en vindt het jammer dat je van bokt af gaat

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:49

Doei Lasca. Ik ken jouw topics wel, maar dit:
Lasca_1987 schreef:
Er zijn speciaal accounts aangemaakt om mijn moeder, zus en mij lastig te vallen en mij te pesten. Er zijn hele nare dingen gezegd, noem het beter kwetsend.

Vind ik echt te ver gaan. :n Belachelijk dat het zo uit de hand loopt.

felintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:51

Jammer dat dit je ervaringen met bokt zijn, het had zeker niet zo moeten lopen. Maar goed dat je de keuze voor je zelf maakt en dat je je hier het beste bij voelt, dat is zeker en vast het belangrijkste !!

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:51

Jammer dat je gaat, vaarwel.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:53

Vervelend dat je zo negatief benaderd wordt ik hoop dat mocht je dit nog lezen, dat je wel bij de mods door gegeven hebt welke bokkers jou stalken want dat kan gewoon weg niet.

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:56

Wat vervelend dat dat plaats heeft gevonden, erg naar!
Ik vind dat dat echt te ver gaat, bah, vreselijk!!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:10

Zeker vervelend dat dit heeft plaatsgevonden, maar soms reageerde de TS ook vrij fel. Het mag zeker niet uitlopen op pesterijen en dergelijke, maar te snel conclusies is ook niet terecht.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:33

Jeetje meid. Ik was het ook lang niet vaak met je eens maar dit is gewoon triest.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:51

tja...ik ken je niet dus ik ga je denk ik ook niet missen ;)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:52

Ik denk dat dingen altijd van twee kanten komen.
Om verder geen reacties uit te lokken of hier nog sneren te geven zou ik dan gewoon stilletjes weg gaan en niet nog een topic openen om te melden dat je gaat.

Maar hé, ik heb je berichtengeschiedenis niet gelezen en weet niet wat er allemaal gebeurt is. Maar daar je aangeeft zelf mede schuld te hebben aan de situatie vind ik het vreemd dat je vervolgens meld je niet tussen 'zulk' volk te willen mengen.

Iets met een pot en een ketel...

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:37

Hoewel ik pesten en bedreigen uiteraard nooit goedkeur, vond ik jou reacties zeker niet van een veel hoger niveau. Wat heb jij zelf soms lopen zieken en kwetsen zeg. Volk dat loopt te zieken in topics waarin gerouwd wordt zullen gok ik niet zo gemist worden.
Ga hier dan niet beginnen over kinderen die door pesten en kwetsen zelfmoord plegen, dat schiet me na jou verscheidene posts echt ontzettend in het verkeerde keelgat.

Toedeledoki.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:52

Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat ik dacht, ze leest het toch niet meer. Maar ergens heb ik het vage vermoeden dat je dit topic echt nog wel in de smiezen houdt, dus ik reageer toch.

Even voor alle duidelijkheid: zoals gezegd is pesten onder geen enkele voorwaarde te tolereren en het is diep triest dat sommige mensen zich tot dat niveau verlagen. Echter moet respect van twee kanten komen en het cliché is nog altijd: verbeter de wereld, begin bij jezelf... Mijn nekharen hebben regelmatig recht overeind gestaan van jouw reacties. Ga dan alsjeblieft niet doen alsof Bokt een groot zielig volkje is dat niets anders doet dan jou het leven zuur maken. Daar zijn de meesten van ons namelijk niet mee bezig. En degenen die daar wél mee bezig zijn, die moet je links laten liggen. Het zegt dan namelijk meer over hen dan over jou. Dat neemt niet weg dat ik vind dat je anderen ook moet behandelen zoals je zelf behandeld wil worden. In eerdere discussies is het al benoemd, de sfeer maken we samen, en daar hoor(de) jij ook bij.

Jammer dat een select groepje mensen (geen idee wie) het blijkbaar voor elkaar heeft gekregen dat je je van het forum laat wegjagen. Het is hier namelijk best leuk, weet je.

Doei.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:59

Jammer dat je deze beslissing hebt genomen Martine...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:01

Wedden dat ze nog meeleest :Y) gewoon een schreeuw op aandacht.....anders open je geen topic, maar vertrek je met de stille trom :7

TS: Actie reactie! Je zegt zelf ook dingen gedaan te hebben waardoor dit is ontstaan.....leer daarvan, begin bij jezelf ;)

Echt waar ik zit al vanaf begin 2005 actief op Bokt en heb nog nooit geen problemen gehad, ik weet niet hoe oud je bent maar het klinkt mij allemaal erg puberachtig :o

:evaw:

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:05

Jammer dat je gaat, maar als vooral toch stille meelezer wil ik wel zeggen dat je zelf ook wel op je woorden mag letten. Respect moet je krijgen niet afdwingen.

Doei!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:08

listiglistje schreef:
Wedden dat ze nog meeleest :Y) gewoon een schreeuw op aandacht.....anders open je geen topic, maar vertrek je met de stille trom :7

TS: Actie reactie! Je zegt zelf ook dingen gedaan te hebben waardoor dit is ontstaan.....leer daarvan, begin bij jezelf ;)

Echt waar ik zit al vanaf begin 2005 actief op Bokt en heb nog nooit geen problemen gehad, ik weet niet hoe oud je bent maar het klinkt mij allemaal erg puberachtig :o

Ik weet waarschijnlijk net zo veel als jij en dus niet of ze daadwerkelijk buiten bokt gepest wordt door bokkers maar dat gaat toch echt te ver als dat zo is hoor. Dan kan je op bokt nog wel zo'n bitch zijn is geen reden voor andere om dan maar in je privéleven op te duiken en daar eens lekker te gaan klieren.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:10

Tigra_ schreef:
listiglistje schreef:

Ik weet waarschijnlijk net zo veel als jij en dus niet of ze daadwerkelijk buiten bokt gepest wordt door bokkers maar dat gaat toch echt te ver als dat zo is hoor. Dan kan je op bokt nog wel zo'n bitch zijn is geen reden voor andere om dan maar in je privéleven op te duiken en daar eens lekker te gaan klieren.

Ik bemoei me er ook even mee, sorry... Tigra, je hebt helemaal gelijk, maar dan moet ze zelf ook niet openlijk Bokkers met naam en toenaam zwart gaan maken op Twitter. En dan kun je zeggen, Bokken kun je anoniem doen (en niemand hoeft dus te weten over wie die tweet ging) maar alsnog ga je zelf dan m.i. ook een grens over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:13

Ik ga je echt heel erg missen en ik denk de rest van bokt ook, je was echt een aanwinst op het forum.

|( |( |(

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:15

Kirsha schreef:
Tigra_ schreef:

Ik bemoei me er ook even mee, sorry... Tigra, je hebt helemaal gelijk, maar dan moet ze zelf ook niet openlijk Bokkers met naam en toenaam zwart gaan maken op Twitter. En dan kun je zeggen, Bokken kun je anoniem doen (en niemand hoeft dus te weten over wie die tweet ging) maar alsnog ga je zelf dan m.i. ook een grens over.

Als dat zo is dan roept ze het uiteraard wel een beetje over zichzelf af maar dan kun je zelf ook gewoon de eer aan jezelf houden en niet kinderachtig met haar mee doen. Tuurlijk heeft ze daar zelf een aandeel in maar dat pleit de "pesters" niet vrij. Gewoon negeren is dat nou zo moeilijk moet iedereen er dan maar op af vliegen? En haar familie erbij betrekken als dat ook waar is?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:15

TS zal vast het een en ander gedaan hebben waardoor dit is gebeurd.....dus dan weet je dat je ellende kan verwachten }>

Ts is geen 16 meer maar 25 zie ik, dan heb je dat besef toch wel?

En hoe weten ze trouwens alles van haar privé, waardoor dit allemaal mogelijk is? Dat gooi je toch ook niet open en bloot op internet.....

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:18

Tigra_ schreef:
Kirsha schreef:

Als dat zo is dan roept ze het uiteraard wel een beetje over zichzelf af maar dan kun je zelf ook gewoon de eer aan jezelf houden en niet kinderachtig met haar mee doen. Tuurlijk heeft ze daar zelf een aandeel in maar dat pleit de "pesters" niet vrij. Gewoon negeren is dat nou zo moeilijk moet iedereen er dan maar op af vliegen? En haar familie erbij betrekken als dat ook waar is?

Daarom zei ik in mijn eerste post ook al, pesten is onder geen enkele voorwaarde te tolereren ;) Overigens ben ik het niet die haar en haar familie lastigvalt he, dat dat wel even duidelijk is...

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:18

listiglistje schreef:
TS zal vast het een en ander gedaan hebben waardoor dit is gebeurd.....dus dan weet je dat je ellende kan verwachten }>

Ts is geen 16 meer maar 25 zie ik, dan heb je dat besef toch wel?

En hoe weten ze trouwens alles van haar privé, waardoor dit allemaal mogelijk is? Dat gooi je toch ook niet open en bloot op internet.....

Naar mijn ervaring zijn er toch bepaalde bokkers die uit bijna niets je hele leven naar voren kunnen halen dat heb ik toch verschillende keren gezien dat sommige zich behoorlijk uitsloven om zich maar in iemand te verdiepen. Je zet al gauw dingen neer die in combinatie voor bepaalde heel makkelijk te achter halen is. Niet iedereen houdt zich er mee bezig. En ja TS is dan wel volwassen maar zijn de andere allemaal kinders en pubers?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:20

Kirsha schreef:
Tigra_ schreef:

Daarom zei ik in mijn eerste post ook al, pesten is onder geen enkele voorwaarde te tolereren ;) Overigens ben ik het niet die haar en haar familie lastigvalt he, dat dat wel even duidelijk is...

Nee dat snap ik.
Ik heb ook weleens topic van haar gelezen hoor. Maar er is ook nog zoiets als negeren. Ja ze zal zeker wat gedaan hebben zegt ze ook maar andere haken daarop in en ergens ondanks dat ik zeker wel mijn gedachten heb bij haar topic's. Is het ergens ook wel sneu dat iedereen als een zwerm bijen op haar af duikt.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:43

Ook daar heb je gelijk in... Maar laat ik eerlijk zijn, ik had bij haar zoveelste topic ook zoiets van 'Gáán we weer...' En ook eerlijk, ieder topic startte normaal. Het was altijd pas na een paar pagina's dat het de verkeerde kant op ging. En het waren niet altijd dezelfde Bokkers.

Het blijft internet. Het is misschien handiger om níét alles openlijk op internet te smijten. Wat je erop zet blijft voor altijd staan.