Enthousiaste baasjes gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

floortje0

Enthousiaste baasjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 11:38

Hallo!

Mijn naam is Floortje en ik ben nieuw hier! Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik voor het nieuwe SBS6 televisieprogramma "Beestengeluk" werk. Hierin staan verschillende dieren centraal en hiervoor ben ik op zoek naar mensen met allerlei verschillende soorten huisdieren, variërend van de "standaard" hond en kat tot de wandelende tak en vogelspin.

Wat meer informatie over het programma:

Het doel van Beestengeluk is om de mensen thuis in te lichten over allerlei verschillende soorten (huis)dieren. Enthousiaste en trotse baasjes komen met hun dier naar onze boerderij en vertellen daar waarom hun dier zo bijzonder is. Piet Hellemans is onze zogeheten “dierengelukzoeker”. Hij zal informatie en interessante feitjes over het diersoort vertellen om de diereneigenaar én de kijker thuis meer informatie te geven over het dier in het algemeen. Piet geeft tips en informatie over het houden van dit dier en houdt daarbij altijd de oorsprong van het dier in gedachten: Wat is de oorspronkelijke leefomgeving? Wat eet dit dier in de natuur? Is het een sociaal of solitair dier? Enz.

Ik ben eigenlijk op zoek naar allerlei verschillende dieren. Een paard hebben we al op de planning staan, maar ik had begrepen dat er op dit forum ook mensen met andere dieren actief zijn, dus ik sta open voor andere suggesties en aanmeldingen. Je komt dan met je huisdier naar de opnames en vertelt daar waarom jouw huisdier zo bijzonder is, waarom je voor dit huisdier gekozen hebt, waarom je trots op hem/haar bent, etc. Het is onze bedoeling om het geluk van het dier te communiceren en nadrukkelijk uit te leggen hoe er het beste voor een bepaald diersoort moet worden gezorgd. We kijken daarbij voornamelijk naar wat een dier van oorsprong nodig heeft.

Zondag 14 juli hebben we onze eerste draaidag gehad en dit is erg goed en leuk verlopen. Op www.facebook.com/beestengeluk staan een aantal foto’s en andere updates over deze draaidag en het programma.

De volgende opnames zullen plaatsvinden in op zondag 18 augustus, zondag 15 september en nog 2 opnamedagen in oktober (altijd op zondag). Ik vroeg me af of er iemand interesse heeft om bij deze opnames met huisdier aanwezig te zijn en zijn/haar passie te delen met de kijkers? Je kunt dan een mailtje sturen naar beestengeluk@stokviscontent.nl, ook als je eerst meer informatie wilt of mogelijkheden wilt bespreken. Indien je andere mensen kent die interesse hebben om mee te werken, laat ze mij gerust mailen!

Met vriendelijke groet,

Floortje

Tabaluga12

Re: Enthousiaste baasjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 11:39

Welkom! Super leuk, ga ik me eens in verdiepen :)

8nnemiek

Re: Enthousiaste baasjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 11:49

Leuk, ik ben benieuwd :)
In het subforum 'beestenboel' komen veel aparte dieren langs, waar onder een apart soort egel en spinnen, slakken, wandelende takken en meer.. Een van de bokkers heeft een schaap dat kunstjes kan..
Maar zijn jullie op zoek naar een bepaalde leeftijdscategorie, omdat het een beetje klinkt als een kindershow..?

floortje0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 11:52

Ik wilde inderdaad in beestenboel iets plaatsen, maar mocht dat nog niet omdat ik natuurlijk pas net lid ben! Vandaar dat ik het hier heb gezet.

Er zit geen leeftijdscategorie aan verbonden, iedereen is welkom. De show is dan ook voor iedereen die geïnteresseerd is in dieren bedoeld. Kinderen zullen geïnteresseerd zijn omdat kinderen over het algemeen dieren leuk vinden, maar de informatie die wordt geleverd is voor iedere diereneigenaar bedoeld!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:07

Welkom op Bokt! "Wie, Wat, Waar?" [WWW] is niet de beste plek voor een zoektocht naar trotse dierenbezitters. Ik denk dat jij het beste een advertentie op de Bokt Markt (http://www.bokt.nl/markt/) kunt plaatsen. Ik zal daarom dit topic voor jou sluiten.