Hooi!

Zoals jullie zien ben ik Joaltijd xD
Ik ben net als velen hier paardengek, en volgens mn vriendinnen prettig gestoord - al mag je daar zelf over oordelen :p
Ik woon op een boerderij en vind dieren erg leuk, dat moet ook wel want er lopen hier aardig wat rond

-handjevol koeien, (mn pa is net gestopt, dus veel zijn verkocht)
- 2 poesen en 4 katers waarvan 3 aan het rondstruinen zijn

- 3 kittens, ze zijn lichtrood en cypurs, geen ide er hoe je dat schrijft :p
- 3 guppy's (visjes)
Verder hadden we nog een konijn en hond, maar die zijn er niet meer..
Ik houd erg veel van paarden, en heb ook wat verzorgpaarden!

Een KWPNruin die naar de naam Calvano luistert. Een KWPNjaarling-merrietje genaamd Helena, helaas in de veulenopfok, komt volgend jaar weer terug bij de buren

Ook zijn er 2 friezen waar ik opzich voor mag zorgen, maar vaak kom ik daar niet XD er loopt namelijk 1 rond die ik niet mag.. Nu heeft ze haar arm gebroken, maar straks gaat ze er weer elke dag heen.. Ze mag mij trouwens ook niet

Ik rijd op een manege, nu ongeveer 3 jaar op rustige paarden. Ook gaan we hier wel eens zwemmen met de paarden als het supetmooi weer is, en dat is leuk

Oker, best lang verhaal, knap als je het allemaal leest XD
Zonder paarden ben ik verzot op de politie! Wil larer zelf ook bij de politie, maar ik weet niet of ik dat kan.. De conditietest zal wel moeilijk zijn door een lichte zenuwziekte, waardoor ik niet normaal snel kan rennen XD Ook zullen bekenden van mij me geen type voor de politie vinden, rustig en totaal niet sterk... Maarja XD ik ben een meid, en misschien speelt dat ook wel mee :p ik moet heel eerlijk zijn dat ik nu een zwak voor politie heb, en ik ben blij dat ik het ergens kan vertellen ,<3
Naja, als er nog vragen zijn, pb me ma as r XD, Ik wil altijd kletsen! Ik ben tussrn de 13 en 17, en dat is denk het resterende wat ik aan persoonlijke info kwijt wil :p
Xx mij!