Weer een voorstel topic... Wie ben ik? De gelukkige man van Tequilaatje (die hier al heel wat langer actief is) en vader van dochter Luna (3 en hopende op een pony) en zoon Mika! Mijn eigen naam is Maarten, en we wonen heerlijk aan de kust in de prachtige gemeente Den Helder.
Ik heb zelf van origine geen enkele achtergrond met paarden meegekregen. Maar toen mijn vrouw toch graag haar eerste paardje wilde hebben heb ik haar natuurlijk vol gesteund, en zo rol je de wereld in. Je brengt steeds meer uren door op de manege, je gaat eens helpen bij wedstrijden, komt er achter dat de hroom uithangen ook een dankbare taak kan zijn (voor de juiste ruiters natuurlijk...!) Je gaat eens met de meiden mee naar het Horse Event (ach, leuke dagje uit toch?) en komt er achter dat er veel meer disciplines zijn dan je dacht...
Bij het horse event begon het te kriebelen. Mennen ziet er toch wel heel leuk uit... Ik ben mij er eens verder in gaan verdiepen en bedacht 'ooit'. De tijd gaat door, en Tequilaatje is nu begonnen met Endurance wedstrijden, heerlijk door het bos. En ik heb me weer prima vermaakt als groom!
Maarrrrr... je wordt toch een beetje jaloers...
En dan hoor je dat er ook zoiets bestaat als Mendurance...
En je bedenkt dat mennen, nu de kinderen groter worden, prachtig is om ook het gezin mee te kunnen nemen...
En het toch wel wat jaartjes ervaring vereist om ergens te komen, en dat hoe langer je wacht...
Dus! De kogel is door de kerk! Dannon komt ook maar op Bokt, en jawel... Menles 1 staat op de agenda voor komende zaterdag! Daad bij het woord voegen en zo

... en dit jaar weer bij het horse event, kwijlend bij de men demonstraties...

Dus bij deze: Hier is Maarten!