Het paardenvirus zit aan beide kanten in de familie, de ene kant fokte harddravers en de andere kant fokte KWPN-ers (dressuurmatig) en Welsh pony's. Ik heb van jongs af aan dressuur gereden met Welsh pony's (een AB categorie en twee Welsh K pony's). Tijdens mijn Bixie tijd ben ik ook nog wel eens een verdwaalde hindernis tegengekomen

Sinds augustus 2012 heb ik de overstap gemaakt naar het mennen. Ik was toen al 1,5 jaar de groom bij het span van mijn vader die met een tuigpaard rijdt. Aangezien die net iets te sterk is voor mij en ik al jaren grapjes liep te maken dat ik weer een leuke kleine Welsh op stal wilde, hebben we een Welsh Mountain (1.30m) gekocht. Na altijd met (donker)bruine en zwarte paarden en pony's is Sam (ruin - 10 jaar) mijn eerste schimmel (veel poetswerk dus!). We hadden nog geen tien keer samen gereden toen we op wedstrijd gingen naar de Welsh Familie & Sportdag in Kootwijk, iets wat ik als klein meisje altijd onder het zadel deed. Daar scoorden we gelijk al een dikke winstpunt in de B. Met zijn marathon ervaring en mijn dressuur ervaring vullen we elkaar mooi aan. Al is er ook nog aardig wat werk aan de winkel. Op dit moment zijn we in de dressuur L+4. In het groene seizoen van 2013 ben ik begonnen met vaardigheid rijden en daar vliegen we figuurlijk - en soms letterlijk - doorheen (L+8)! Verder hebben we naast de twee spannen ook nog twee rijpaarden thuis op stal staan, die door mijn zus worden gereden.
Het lijkt mij leuk om via Bokt.nl met meer jonge menners in contact te komen (niet vervelend bedoeld, maar in Noord-Holland ligt de gemiddelde leeftijd toch al snel wat hoger) en ervaringen uit te wisselen. In het dagelijks leven (buiten de paarden om) ben ik op zoek naar een startersbaan in de communicatiewereld en schrijf ik reviews over tvseries, films en muziek op mijn eigen blog All That Cubeness.