Leuk, iets over jezelf vertellen :S Waar zal ik eens beginnen?
'k Ben Suzanne, 29 jaar, woon ergens in het polderlandschap, getrouwd, 3 kids, hondje, konijntjes, paardje.. Eigenlijk heel doorsnee.
Sinds maart dit jaar in het bezit van een prachtige voskleurige tinker, Malvin van de Bonte Hoeve.
Zoon van Zidane v.d. Bonte Hoeve.
Deze maand 3 jaar, nu een paar keer opgezeten, kids hobbelen er regelmatig een rondje op, kent alles van NH, is nergens bang voor/van onder de indruk.. Lekker ongecompliceerd
En daar hou ik van!
De middelste vind het heerlijk om mee te gaan en komt ontzettend tot rust op Malvin. De kleine meid is doodeng in de buurt van paarden. Ze is nergens bang voor, dus voor je het weet zit ze op de grond ónder het paard! Hahaha.. Hoop echt heel erg dat ze later dezelfde passie ontwikkelen en lekker op Malvin kunnen rijden. Leuk dat ze bij jou op de club rijden!
En de jongste weet ik nog niet, maar die wordt wel heel kwaad als de pony hem een keer afschudt. Onze Dartmoor heeft dat als geintje als de ruiter denkt dat ie kan rijden. Dan schudt ie zich even grondig uit en daarna kijkt ie naar beneden met zo'n blik van:" Jij hebt nog wat te doen... "