even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponyzus

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 22:07

Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik mij graag even voorstellen. Ik ben Lotte, 27 jaar oud en woonachtig in Huissen. Ik hoop dit jaar een shire aan te schaffen, maar wil eerst een geschikte pensionstalling vinden. Ik ben al lange tijd aan het zoeken naar een geschikt paard, maar wil eerst de randzaken in orde hebben. Zeker met zo'n grote lummel is het niet even makkelijk om een geschikte stalling te vinden.

Mijn honden heten Pony en Zus, vandaar mijn gebruikersnaam. Ik heb zo'n 10 jaar gereden, maar dat is ook alweer jaren geleden. Omdat ik ook graag wil gaan mennen wil ik dit jaar graag mijn menbewijs halen (heb me al ingeschreven).

Mochten jullie nog tips of vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groet, Lotte

xLeoniee

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:10

Welkom :)

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:13

Hoi welkom op bokt! Woon je in huissen bij arnhem?
Wat goed dat je eerst alles voor elkaar wilt hebben voor je een paard aanschaft, dat gebeurd ook wel eens anders! Succes met het mennen en de zoektocht naar een goede stalling! :)

ponyzus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 19:34

Bedankt! Ja, ik woon in Huissen bij Arnhem. Ben nu druk op zoek naar de juiste stalling. In september is er een grote shire keuring, daar ga ik kijken. Wie weet vind ik daar mijn toekomstige paard. Eerst maar kijken of ik hier een goede plek voor hem/haar kan vinden.