Mijn naam is Melissa en ik ben nu 19 jaar oud.
Ik heb vroeger vier of vijf jaar paardgereden toen ik jong was, maar omdat de manege (de verende wagen) werd verkocht, ben ik helaas gestopt met rijden.
Maar ik heb nog steeds wel paardenkriebels hoor! Ik heb een tijdje eens per maand voor ongeveer vier maanden een soort verzorgshetje gehad, maar omdat ik toen in de brugklas zat, ging hockeyen en nog wat andere dingetjes had ik er helaas geen tijd meer voor. Best jammer.
Als ik een paard of pony zie krijg ik nog wel een beetje de kriebels haha!
Af en toe vraag ik me af hoe mn leven eruit zou hebben gezien als ik nog wel was blijven rijden haha! Ik mis het namelijk best wel!
Maar daar gaat binnenkort verandering in komen: over anderhalve week ga ik een beginners duinrit maken samen met een vriendinnetje! Met een grote groep, ik weet nog niet waar maar ik heb er nu al zin in! Hoorde dat het niet veel meer werd dan achter elkaar aan stappen, maar dat maakt me niet uit! Eindelijk weer is bezig met paarden!
Wat jullie verder nog over me moeten weten is dat ik behoorlijk gek ben! Altijd in voor gekke spontane acties! Éen van mijn vele motto's is dan ook: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Volgens mij is het hier heel gezellig, ik heb al een beetje rondgekeken en het bevalt me goed tot nu toe!